Gå til innhold

Snus til Polen og Tyskland

lfc2704

Anbefalte innlegg

Det er derfor jeg sier gråsone og ikke lovlig. Det er mange nettbutikker som selger snus til EU-land der det i praksis ikke er lovlig, men de møter lite reaksjoner fra loven.

Du må her skilja mellom EU-land og Tyskland.

I EU-land generelt er snus ulovleg som salsvare, men du møter lite lite reaksjonar frå lova. Kort og enkelt: Dei fleste - tollaran gjev blanke - og det er EU som sett forbodet, ikkje landet sjølv.

Tyskland vert annleis. Der har landet sjølv eit forbod, og der er det beinleies FEIL å snakka om at "du har lov til å ta med kvoten din til eget bruk...". Tyskland HAR eit forbod, og Tyskland HANDHEVER nidkjært eit påbod. Andre EU-land HAR eit forbod, men gjev blanke i å handheva påbodet så lenge det openberrt ikkje er salsvare.

Difor er det og konkret Tyskland og det tyske regelverket svenske tobakksfabrikkar har stemna inn for EU-domstolen, ikkje EU-landa sitt forbod generelt.

Men, som sagt i førre innlegget mitt: Det er ikkje EG som skal krangla med ein tollar om dette. Eg berre minner om at kva ein YNSKJER og kva ein MEINAR tollaren skal praktisera har veldig lite å seia praktisk i ein strid med ein tollar, så lenge han faktisk praktiserer gjeldande lovverk i landet han representerer.

Beklager misforståelsen. Jeg snakker ikke spesifikt om Tyskland, og visste ikke noe demmes egne forbud.

Her i Storbritannia, så sier EU at det er ulovlig med snus. Men jeg kan bestille på nett fra Sverige, både billig og lett fra egne nettbutikker som spesialiserer seg på snus til andre land. :)

Hvor mye koster det inkl frakt for deg da`?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi jeg er såpass påståelig og kverrulerende så tok jeg kontakt med en tysker jeg kjenner.

Für Deutschland ist das Verbot in § 5a der „Tabakverordnung“[5] zum „Lebensmittel- und Bedarfsgegenständegesetz“[6] umgesetzt. Dort heißt es: „Es ist verboten, Tabakerzeugnisse, die zu einem anderweitigen oralen Gebrauch als Rauchen oder Kauen bestimmt sind, gewerbsmäßig in den Verkehr zu bringen.“ Der Konsum von Snus ist ab einem Mindestalter von 18 Jahren legal.

Means that you are not allowed to sell this in Germany but you can use it if you are 18 years old.

Røft oversatt med Google Translate.

For Tyskland, forbudet i § 5a i den "Tobacco forskriften" [5] på "Food and Commodities Act," [6] implementert. Den sier: Forbruket av snus er en minstealder på 18 år lovlig "Det er forbudt å tobakksprodukter som ellers er bestemt til oral bruk som røyking eller tygging, profesjonelt å bringe i trafikken.".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...