lfc2704 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hei! Jeg og noen venner skal en tur til polen og tyskland snart. Og Jeg lurte på om hvordan det er å ta med snus inn til polen. Er det lovlig? Og hva er kvoten hvis det er lov? Lenke til kommentar
RuneKO Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Tviler på at det er noe i veien for det Lenke til kommentar
William_S Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Snus er nok lov å ta med, men du får ikke kjøpt i verken Polen eller Tyskland såvidt jeg vet grunnet EU forbud. Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 ...Jeg lurte på om hvordan det er å ta med snus inn til polen. Er det lovlig? Og hva er kvoten hvis det er lov? NEI, det er faktisk ikkje lov. I Tyskland set "tobakksforordninga" frå 2009 eit klårt forbod mot all innførsle av "nikotinhaldinge produkt som ikkje er tiltenkt å røykjast" og heller ikkje er tiltenkt "medinsiske nytsle". Straffa ved brot er eit par tusen EUR i mulkt, så lenge dette ikkje har preg av salsvare. Polen har eit generelt forbod mot innførsle av all tobakk som ikkje skjer som del av næringsdrift, ein vil ha kontroll med avgifter på slikt. Grunnen vert no ellers ikkje så veldig logisk for dei avgiftene kan ikkje vera særleg mykje når ein ser på kva ein pakke sigarettar kostar i Polen.. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Står ingenting om at det er forbudt her. http://www.dutyfree.no/trn/trncms.nsf/pages/Kvoter_ulikeland Men tviler på at du er seriøs...? Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Står ingenting om at det er forbudt her. http://www.dutyfree.no/trn/trncms.nsf/pages/Kvoter_ulikeland Og taxfreebutikken på Gardermoen si rettleiande liste vert altså fasiten, som alle utanlandske tollvesen i verda vilkårslaust skal bøya seg for? Berre eit par døme på at den lista du linka til beinleies inneheld FEIL: Denne lista seier om Island: 1 liter (sprit) og 1 liter (vin) eller 2,25 liter (vin) eller 6 liter (øl) og 1 liter sprit Altså: Berre øl om du ikkje fører med deg vin og då 6 liter. No er det slik då at etter tollvesenet der si side er det tydeleg lov til å innføra "1 lítra af sterku áfengi og 1 lítra af léttvíni og 6 lítra af bjór" (altså 1 liter sprit + 1 liter bordvin + 6 liter øl, altså både øl og vin) eller "1 lítra af sterku áfengi og 9 lítra af bjór" (altså 1 liter sprit + NI liter øl). Kven har rett, trur du, islandske tollvsenet eller tax-free-butikken på Gardermoen? Om Sverige seier dutyfree.no: 200 (sigaretter) eller 100 (sigarillos) eller 50 (sigarar) eller 250 gram (tobakk) OK, "tullen" seier litt anna: "200 cigaretter, eller 100 cigariller, eller 50 cigarrer, eller 250 g röktobak, eller ett proportionellt urval av dessa tobaksvaror. Det finns ingen mängdbegränsning för införsel av snus för eget bruk. Observera att du måste vara 18 år för att få föra in snus till Sverige." Altså ein "liten" nyanse: "Snus" er ikkje rekna med i tobakkskvotene i Sverige og mengda er difor uavgrensa (innanfor grensa for sum varer du kan ta med). Lista til dutyfree.no er og strengt avgrensa til alkohol og tobakk, ho seier absolutt INKJE om andre avgrensingar, til dømes at du ikkje ta med meir enn 10 liter bensin utover i bilen sin normale bensintank til Danmark, eller ikkje for meir enn 4300 SEK til Sverige. På NETT same viset omtalar ho INKJE om snus til Tyskland, av den enkle grunn at snus etter tysk tenkjing er NOKO ANNA ENN (røyketobakk), og difor omfatta av ANDRE reglar enn "alkohol og tobakk". Nett som til Sverige... Det er (sjølvsagt) alltid landet sine EIGNE tollreglar som er avgjerande for kva som er lovleg å ta inn, aldri kva som står på ei tilfeldig side frå ein butikk som ligg i eit anna land og som lever av taxfreesal. Ser føre meg diskusjonen med ein tysk tollar: "Ja, men desse snuspakkane her står altså IKKJE som forbode på lista til taxfreebutikken på Gardermoen ("berre sjå her"), så sjølvsagt kan du ikkje bøtleggja meg for å prøva å smugla av di DU seier dette er forbode å inn i Tysklan etter ein paragraf i eit tysk direktiv eg fyrst får vita om NO!!" Det er DI sak å setja seg inn i tollreglane til eit land FØR du dreg dit - eller ta konsekvensen av at du ikkje gjorde det i tollkontrollen inn til landet. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Greit, jeg var kanskje litt kjapp der, men da har jeg brukt mer enn 2 minutter på å google det, ettersom jeg ikke har sett noe sted at det er forbudt å innføre snus til Tyskland. Det hadde vært litt pussig om de solgte snus på ferger (kanskje flyruter også) om det var forbudt å innføre det til landet. Det eneste jeg klarer å finne om dette snusforbudet ditt er at det ble forbudt å SELGE snus i Tyskland i 2002, ikke å innføre til eget bruk. Den svenske tollen har dette svaret ihvertfall. http://www.tullverket.se/innehallao/f/fragorochsvar/fragorochsvar/fragorochsvarforprivatpersoner.4.16ca6de0120cf835feb80001238.html Får jag ta med mig snus till Tyskland?Det är tillåtet att ta med sig snus från Sverige till annat EU land så länge det är för ditt eget bruk eller som gåva till annan för personligt bruk. Tänk på att vissa länder kan ha egna regler om införsel av snus, så om du är osäker ta kontakt med landets ambassad eller uppsök tullen vid din ankomst. Da kan vi regne med saken som løst? Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Da kan vi regne med saken som løst? Eg har sjølv rekna saka som "løyst" for lengst, i og med det tyske regelverket i tobakksføresegna, kva du vil gjera vert opp til deg. Svenskane meiner tyskarane sitt forbod mot snus (og islendingane sitt, som er nett likt tyskarane sitt) er lovstridig etter EU-/EØS-retten av di det reelt sett diskriminerer svensk tobakksindustri mot andre EU-land sin, og har reist sak om dette. Tyskaranae er på ingen måte samd i svenskane si tolkning, dei meiner "tobakkssføresegna" av 2009 er gjeldande tysk lov og handhever konsekvent etter henne, same kva svenskane meiner om saka. Heilt generelt: Når du skal til eit land er det landet sine EIGNE tollføresegner - og landet sine EIGNE tolkingar av desse - ein må halda, eller ta konsekvensen av ikkje å halda. Etter tysk tenkjing er "tobakk som ikkje er tiltenkt å røykja" langt verre enn både røykjetobakk (som er gale nok) og alkohol (som og er gale nok, serleg om han er anna enn øl, men ikkje så gale som tobakk), og ut frå DET handhevar tyskarane regelverket sitt. Så kan andre vera så samde eller usamde dei vil, DET påverkar neppe ein tysk tollar, som meir enn tollaren i noko anna land vil meia at "ordnung muss sein". Og "ordnung" vil her seia dei reglane TYSKLAND har vedteke og dei boda som er gått ut "från ovan" DER om koss dei skal tolkast. Ikkje kva SVENSK toll måtte meina - og heilt serleg ikkje ein sak kor det er strid og reist sak. Og difor og, som svensk toll skriv: "Tänk på att vissa länder kan ha egna regler om införsel av snus, så om du är osäker ta kontakt med landets ambassad eller uppsök tullen vid din ankomst." Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det er jo ikke innføring til eget forbruk som er forbudt, men innføring for salg over disk e.l. Det er jo forbudt å selge snus i hele EU med unntak av Sverige såvidt jeg vet. Men du kan vel kanskje finne dokumentasjon på at det er forbudt å innføre snus til eget forbruk til Tyskland og Polen? 1 Lenke til kommentar
RuneKO Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Dette tror jeg blir omtrent som å ta med tyggis til Singapore. Du får ikke pes av å ha med til eget bruk, men import for salg er ulovelig Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Du har lov til å ta med, så lenge det er ment å være til eget bruk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Det er mer eller mindre en gråsone. Du har lov til å ta med kvoten din til eget bruk, og du får ingen direkte straff for å åpenlyst eksportere til land der snus er ulovlig, men salg av snus er ulovlig til alle EU/EØS-land for utenom noen land i Skandinavia. Med andre ord så kan du selge snus fra Norge til Tyskland via postordre, men du kan ikke starte en butikk i Tyskland som selger snus. Endret 4. oktober 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det er mer eller mindre en gråsone. Du har lov til å ta med kvoten din til eget bruk, og du får ingen direkte straff for å åpenlyst eksportere til land der snus er ulovlig, men salg av snus er ulovlig til alle EU/EØS-land for utenom noen land i Skandinavia. Med andre ord så kan du selge snus fra Norge til Tyskland via postordre, men du kan ikke starte en butikk i Tyskland som selger snus. Trur nok du trekkjer feil konklusjon no, om me skal gå over frå teori til praksis. Det du omtalar her er slik EU overordna sjølv ser på saka, og slik EU VIL Tyskland (og Island) skal sjå på saka. Tyske styresmakter (og altså tollarar) er derimot IKKJE samd i at EU sitt syn går framfor den tyske tobakksføresegna, som set eit ABSOLUTT forbod. Kva hender då I PRAKSIS når tollaren smell tobakksføresegna i bordet og seier "smugling"? Jau, konfiskering og bøteleggjing! Så får du berre reisa sak etterpå med påstand om at dette er ulovleg av Tyskland etter EU-retten. Fyrst reisa sak for ein tysk domstol, tapa der og så reisa sak i EU. NETT slik svenske snusprodusentar ellers no har gjort. Dette vert noko av det same som då ein i Noreg på 1980-talet fekk påbod om at nærlysa skulle tennast automatisk når du starta motoren. Problemet var at Tyskland då hadde regelrett FORBOD mot å nytta nærlys på dagtid. Tyskland SKULLE då etter internasjonal rett ta omsyn til regelverk i andre land som gjorde det umogeleg for bilar derfrå å oppfylla tyske krav. I praksis vart meir enn ein bil nekta å køyra ei meter vidare før dei oppfylte tyske krav - om naudsynt ved å fysisk slita av leidningane, og så reparera att når ein kom heim. Opplevde faktisk sjølv den siste problematikken. Du kan HEVDA rett kor mykje du vil, men kva GJER du i praksis når politi (eller tollarar) handhever kva dei meiner er SITT LAND SINE LOVAR? Seier at "dette har du ikkje lov til, så eg bles 100 % i kva du seier"? Vel, ein kvar kan jo testa kor langt han/ho i praksis kjem med det... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det er derfor jeg sier gråsone og ikke lovlig. Det er mange nettbutikker som selger snus til EU-land der det i praksis ikke er lovlig, men de møter lite reaksjoner fra loven. Det samme gjelder om du tar med deg en boks eller to for eget bruk. Ytterst få vil reagere, men i praksis så er det smugling. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Atlanterhavet, kan du dokumentere det du sier? Jeg er klar over at det er forbudt til Island, men har aldri hørt at det er forbudt i Tyskland, og man skulle tro at ColorLine hadde fått EN DEL pes om de solgte snus og dette ble tatt fra passasjerene når de gikk i land i Kiel. edit: Det du sier om kjørelys er feil. Norge fikk aldri noe påbud, det var noe veidirektoratet/samferdselsdepartementet innførte. For nye biler ble påbudet om bruk av kjørelys innført fra 1. januar 1985 i form av et krav om automatisk tenning av kjørelyset. Dette kravet ble opphevet ved inngåelse av EØS-avtalen, men de fleste bilforhandlere leverer fremdeles biler med automatisk kjørelys. Påbud om bruk av kjørelys for alle biler ble innført fra 1. april 1988. http://tsh.toi.no/index.html?22387 Endret 4. oktober 2011 av Hachon Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Atlanterhavet, kan du dokumentere det du sier? Det HAR eg gjort, ved å visa til den konkrete føresegna. Noko dokumentasjon utover det har eg ikkje tenkt å gje, det er ikkje EG som skal krangla med nokon tollar om denne saka. edit: Det du sier om kjørelys er feil. Norge fikk aldri noe påbud, det var noe veidirektoratet/samferdselsdepartementet innførte. For nye biler ble påbudet om bruk av kjørelys innført fra 1. januar 1985 i form av et krav om automatisk tenning av kjørelyset. Ja, som - surprise - eit PÅBOD frå samferdsledepartementet, i form av ei føresegn. Å snakka om at Noreg "fikk aldri no påbud" vert difor ikkje anna enn vrølv og å snakka som om lippene ikkje skulle vera par! Tyskland hadde FORBOD mot å nytta nærlys på dagtid til 1988, og fekk då - som alle andre EU-/EØS-land eit påbod. I perioden 1985-1988 - og serleg i 1985-1986, kor berre Noreg og Sverige hadde slikt påbod, hadde nordmenn ein god del problem med den føresegna. Det som var PÅBOD i Noreg/Sverige var då FORBOD i Tyskland og mange i tysk politi respekterte IKKJE at ein skulle tillata unnatak når "motsett regel" på noko punkt var påbod der bilen hadde "heimeadresse". Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det er derfor jeg sier gråsone og ikke lovlig. Det er mange nettbutikker som selger snus til EU-land der det i praksis ikke er lovlig, men de møter lite reaksjoner fra loven. Du må her skilja mellom EU-land og Tyskland. I EU-land generelt er snus ulovleg som salsvare, men du møter lite lite reaksjonar frå lova. Kort og enkelt: Dei fleste - tollaran gjev blanke - og det er EU som sett forbodet, ikkje landet sjølv. Tyskland vert annleis. Der har landet sjølv eit forbod, og der er det beinleies FEIL å snakka om at "du har lov til å ta med kvoten din til eget bruk...". Tyskland HAR eit forbod, og Tyskland HANDHEVER nidkjært eit påbod. Andre EU-land HAR eit forbod, men gjev blanke i å handheva påbodet så lenge det openberrt ikkje er salsvare. Difor er det og konkret Tyskland og det tyske regelverket svenske tobakksfabrikkar har stemna inn for EU-domstolen, ikkje EU-landa sitt forbod generelt. Men, som sagt i førre innlegget mitt: Det er ikkje EG som skal krangla med ein tollar om dette. Eg berre minner om at kva ein YNSKJER og kva ein MEINAR tollaren skal praktisera har veldig lite å seia praktisk i ein strid med ein tollar, så lenge han faktisk praktiserer gjeldande lovverk i landet han representerer. Lenke til kommentar
RuneKO Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei! Jeg og noen venner skal en tur til polen og tyskland snart. Og Jeg lurte på om hvordan det er å ta med snus inn til polen. Er det lovlig? Og hva er kvoten hvis det er lov? Jeg foreslår at du tar med noen bokser snus og tester hvordan det fungerer i praksis, så får vi fasit Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Eller om noen rett og slett kan grave opp dokumentasjon på om det faktisk stemmer. Atlanterhavet, jeg feiltolket deg i innlegget angående påbud, det ut i fra det jeg leste så forstod jeg det slik at Norge hadde fått et påbud av f.eks. EF. edit: Nå søkte jeg meg litt rundt på nettet og ser at man faktisk får kjøpt skråtobakk i Tyskland. Tabak kann nicht nur geraucht werden, sondern auch geschnupft, gekaut oder gelutscht. Man spricht auch von rauchlosen Tabakwaren. Dazu zählen Schnupftabak, Kautabak, Lutschtabak und der in Skandinavien verbreitete Snus. Letzterer darf in Deutschland nicht verkauft werden. Snus ist eine besondere Form des Lutschtabaks, die zwischen Lippe und Zahnfleisch geklemmt wird. Grovt oversatt: Tobakken kan røykes, men også sniffes, tygges eller snus. Inkludert snuff (sniffetobakk), skråtobakk og snus. Snus er utbredt i Skandinavia. Sistnevnte kan ikke selges i Tyskland. (Men det står ingenting om at det er forbudt å bruke.) http://www.krebsinformationsdienst.de/themen/risiken/rauchen-und-passivrauchen.php#quellen Endret 4. oktober 2011 av Hachon Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Det er derfor jeg sier gråsone og ikke lovlig. Det er mange nettbutikker som selger snus til EU-land der det i praksis ikke er lovlig, men de møter lite reaksjoner fra loven. Du må her skilja mellom EU-land og Tyskland. I EU-land generelt er snus ulovleg som salsvare, men du møter lite lite reaksjonar frå lova. Kort og enkelt: Dei fleste - tollaran gjev blanke - og det er EU som sett forbodet, ikkje landet sjølv. Tyskland vert annleis. Der har landet sjølv eit forbod, og der er det beinleies FEIL å snakka om at "du har lov til å ta med kvoten din til eget bruk...". Tyskland HAR eit forbod, og Tyskland HANDHEVER nidkjært eit påbod. Andre EU-land HAR eit forbod, men gjev blanke i å handheva påbodet så lenge det openberrt ikkje er salsvare. Difor er det og konkret Tyskland og det tyske regelverket svenske tobakksfabrikkar har stemna inn for EU-domstolen, ikkje EU-landa sitt forbod generelt. Men, som sagt i førre innlegget mitt: Det er ikkje EG som skal krangla med ein tollar om dette. Eg berre minner om at kva ein YNSKJER og kva ein MEINAR tollaren skal praktisera har veldig lite å seia praktisk i ein strid med ein tollar, så lenge han faktisk praktiserer gjeldande lovverk i landet han representerer. Beklager misforståelsen. Jeg snakker ikke spesifikt om Tyskland, og visste ikke noe demmes egne forbud. Her i Storbritannia, så sier EU at det er ulovlig med snus. Men jeg kan bestille på nett fra Sverige, både billig og lett fra egne nettbutikker som spesialiserer seg på snus til andre land. Endret 4. oktober 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå