peacee Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 hei, sønnen min er nå 1 uke og 2 dager gammel. i starten når han sov hjemme i senga si lå han helt stille til han våknet. men etter vi fikk nattly på walkie talkie som står øverst i hjørnet i senga, har han helt intill lyset i hjørnet av senga hver morning. noen som har noen ide om hvorfor? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Det at spedbarn reagerer på lys er ikke unormalt. Lenke til kommentar
peacee Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 nei men fastklemt i kroken? xD ser ikke helt bra ut haha Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det er uansett noe du bør venne av ham, ellers kan han lett bli et offer for en lanterne som er ment for å drepe insekter. 3 Lenke til kommentar
Romhelten Spiff Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er det helt mørkt på rommet bortsett fra den på babycallen? Har alltid brukt nattlys på barnerommene til mine barn. Har fungert bra, spesielt når de blir så store at de står opp på natten så slipper de å famle seg fram til døra Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det er uansett noe du bør venne av ham, ellers kan han lett bli et offer for en lanterne som er ment for å drepe insekter. hahaha dagens Lenke til kommentar
Vatusia Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 eh.. trodde ikke en 1 uke gammel baby kunne krype.. det de kan i det stadiet er vel å flytte hodet sitt mot lyset evt? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Bevisst kryping, på hender og knær eller slikt, nei. Jeg regner med TS sikter til at babyen har klart å bevege seg. Og skal ikke nødvendigvis mer til enn at den ser mot lyset, spreller litt med ben og armer, og whops, så er man nærmere enn man var til å begynne med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå