tilbudstorget-com Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Som tittelen sier så ønsker jeg feedbacks på min Affiliate-side. Både ris og ros, alle tilbakemeldinger er velkommen. Tilbudstorget.com Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Tilbudstorget.com Siden fungerer fint, og det minimalistiske designet er ikke så verst. Men personlig synes jeg det å lage sånne sider er forsøpling av internett. Det vil også forundre meg om du klarer å tjene noe penger på dette. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hva er det å gi tilbakemelding på? Det er jo nesten ikke noe innhold på siden. Bare tekst om diverse tjenester/firmaer/produkter. Kjedelig. Virker forresten som om logoen står feilstilt i Chromium (chrome). Kan godt hende det er meningen, men ser i så fall rart ut. Lenke til kommentar
tilbudstorget-com Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Takker for tilbakemeldinger. Per dags dato har faktisk siden gitt litt avkastning, selv om den er meget liten. Når det gjelder innhold, legger jeg til nytt kontinuerlig. Skal sjekke opp i chrome-glitchen. Noen tips om hvordan jeg kan gjøre den mindre "kjedelig"? Ellers vi jeg oppdatere tråden innimellom hvis noen er interessert i utviklingen :!: Tilbudstorget.com Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Er det kanskje jeg som misser noe her med Chromium? Hos meg er det bare beskrivelser av forskjellige firmaer, ingen liste over tilbud. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Du burde skrive mer om tilbudet du linker til. Slik det er nå fremstår siden som en ren reklameside opprettet for å at du skal tjene penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå