Limbeck Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Skapte Norwich like mange sjangser som Basel? Jeg fikk intrykk av at vi defensivt var veldig mye sterkere i dag Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Norwich hadde vel sin del av muligheter, ja. Litt for mange etter min smak Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Skapte Norwich like mange sjangser som Basel? Jeg fikk intrykk av at vi defensivt var veldig mye sterkere i dag Please a. Vi var håpløse defensivt i dag. Endret 1. oktober 2011 av banansplitt™ 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Vel. Jeg har ikke sett kampen, men det er ihvertfall forskjell på å slippe inn 3 mål og å ikke slippe inn noen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ikke når Norwich burde scoret 3. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ehh jo, det er fremdeles bedre å slippe inn null i stedet for tre Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Tips: Stopp den diskusjonen først som sist. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Ehh jo, det er fremdeles bedre å slippe inn null i stedet for tre Det har du helt rett i, men eneste grunnen til at Norwich ikke putta i dag er fordi de var totalt udugelige i avslutningene, kombinert med at vi hadde flaks av en annen verden, holdt en fin 0 i dag. Endret 1. oktober 2011 av Aalton waits for alice Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Vel. Jeg har ikke sett kampen, men det er ihvertfall forskjell på å slippe inn 3 mål og å ikke slippe inn noen Joda. Men det er kun pga en god keeper, flaks og dårlige avslutninger fra motstanderen. Vi slapp de fortsatt til flere store sjanser. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Vel. Skal ta rådet om å avslutte diskusjonen. Og jeg vil se kampen først. Dog. Flaks. Venskelig uttrykk det. Jeg er ihvertfall glad for en seier og tre poeng. Still unbeaten. Gleder meg hjem for å se kampen Cheer up 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå