IcedInsanity Skrevet 25. september 2011 Rapporter Del Skrevet 25. september 2011 VS Lørdag 01/10-2011 Kl: 15:50 Old Trafford Vises på: TV2 PL 1 United kommer fra en noe skuffende 1-1 kamp borte mot Stoke og er nok rimelig sugen på å komme tilbake på rett spor og Norwich hjemme på Old Trafford kan være rette laget å gjøre nettopp det mot. Norwich ligger på 14 plass pr dags dato med kun 1 seier på sine kamper i årets sesong i BPL. United som kjent ligger på 1 med 5 strake seire før Stoke kampen. Eg vil ikke SE Berba i denne kampen, for makan til giddalaus og lite intr type har eg ikke sett maken til, back to the bench you go. Om Rooney er skadefri så skal fyren starte SAMMEN med Welbeck på topp. Ikke noe mer dikkedarier med fjas og tull i troppen, vi så hvordan det gikk mot Stoke. Dette skal United ta hjem. Punktum. Håper på denne: De Gea Fabio - Jones - Rio - Evra Nani - Fletch - Anderson - Young Rooney - Welllly 5-0 Mindre enn det blir IKKE godtatt! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. september 2011 Rapporter Del Skrevet 25. september 2011 Se så fin pippip. 3 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. september 2011 Rapporter Del Skrevet 25. september 2011 VEdder på at dette blir en uventet slitekamp. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. september 2011 Rapporter Del Skrevet 25. september 2011 Håper dette blir totalslakt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. september 2011 Rapporter Del Skrevet 25. september 2011 Blir nok seier, men tror ikke det blir kalassifre... Men er dommeren bare 1/10 så hjemmedommer som Walton var i går så kan det fort bli mange mål allikevel. Å gi de ekstramål var vel det eneste walton ikke gjorde for Stoke i går... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2011 Rapporter Del Skrevet 25. september 2011 Vi løfter oss. Ingen rører oss hjemme på drømmenes teater. 4-0. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 Burde være sikreste H i år, selv med alle skadene. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Tror Fergie rullerer litt her. Vi har tunge kamper som kommer og kampprogrammet er tett Endret 27. september 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Burde være sikreste H i år, selv med alle skadene. Finnes enklere matcher. Swansea, Wigan, Blackburn, Liverpool, Bolton osv. Endret 27. september 2011 av Game 3 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. september 2011 Rapporter Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Ikke etter det jeg har sett av Norwich, Swansea har hatt en betraktelig tøffere start enn dem. Selv om jeg ikke frykter noen av dem, nyopprykkede lag på OT bruker gå greit. Alle tradisjonelle PL-lag regner jeg som langt tøffere uansett ligaposisjon og cupfinaleaspektet. Liverpool, vel der kan vi vel være enige. Endret 27. september 2011 av Hyrlen 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 Vel. Vi må få i orden et defensivt spill. Enten det eller så må det offensive spillet nerme seg kvaliteten vi hadde i starten av sesongen. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 Vi løfter oss. Ingen rører oss hjemme på drømmenes teater. 4-0. Jeg synes nå dere ble ganske berørt på tirsdag. Men uansett, kjøpte tilslutt Rooney på fantasy PL (bruker Wildcard). Er dere sikre på at han spiller? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 Får vel håpe Young er i dette humøret da. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 Noen andre som synes han ser ut som en skillpadde utenfor skallet sitt? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september 2011 Rapporter Del Skrevet 29. september 2011 Får vel håpe Young er i dette humøret da. Hvem er alle statistene på den videoen? Synd at statister sjeldent får kreditt for innsatsen i filmer.... Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Får vel håpe Young er i dette humøret da. Hvem er alle statistene på den videoen? Synd at statister sjeldent får kreditt for innsatsen i filmer.... Mener du spillerne på laget du heier på? Men uansett, hva tror dere om rooney til helga? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 On injuries: Wayne Rooney and Javier Hernandez are fit for tomorrow. They trained very well yesterday, which is pleasing. We'll hopefully have Jonny Evans back too. Nemanja Vidic, Tom Cleverley and Chris Smalling should be ready after the internationals and available for Liverpool. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Får vel håpe Young er i dette humøret da. Hvem er alle statistene på den videoen? Synd at statister sjeldent får kreditt for innsatsen i filmer.... Mener du spillerne på laget du heier på? Kan ikke så mye om fotball, men tenkte på de blå. Tror ikke eg heier på de. De røde virket mye kulere! Endret 30. september 2011 av Jotun Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 On injuries: Wayne Rooney and Javier Hernandez are fit for tomorrow. They trained very well yesterday, which is pleasing. We'll hopefully have Jonny Evans back too. Nemanja Vidic, Tom Cleverley and Chris Smalling should be ready after the internationals and available for Liverpool. CUM to the SHOT. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 30. september 2011 Rapporter Del Skrevet 30. september 2011 Kan ikke så mye om fotball, men tenkte på de blå. Tror ikke eg heier på de. De røde virket mye kulere! Dere United-gutta bør seriøst ta et dissekurs. Men, gode nyheter mtp fantasy da =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå