Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd PL:Manchester United - Norwich

IcedInsanity

Anbefalte innlegg

post-97018-0-51538200-1316909539_thumb.jpg VS post-97018-0-20984200-1316909558_thumb.jpg

Lørdag 01/10-2011

Kl: 15:50

Old Trafford

Vises på: TV2 PL 1

United kommer fra en noe skuffende 1-1 kamp borte mot Stoke og er nok rimelig sugen på å komme tilbake på rett spor og Norwich hjemme på Old Trafford kan være rette laget å gjøre nettopp det mot.

Norwich ligger på 14 plass pr dags dato med kun 1 seier på sine kamper i årets sesong i BPL. United som kjent ligger på 1 med 5 strake seire før Stoke kampen.

Eg vil ikke SE Berba i denne kampen, for makan til giddalaus og lite intr type har eg ikke sett maken til, back to the bench you go. Om Rooney er skadefri så skal fyren starte SAMMEN med Welbeck på topp. Ikke noe mer dikkedarier med fjas og tull i troppen, vi så hvordan det gikk mot Stoke.

Dette skal United ta hjem. Punktum.

Håper på denne:

De Gea

Fabio - Jones - Rio - Evra

Nani - Fletch - Anderson - Young

Rooney - Welllly

5-0

Mindre enn det blir IKKE godtatt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke etter det jeg har sett av Norwich, Swansea har hatt en betraktelig tøffere start enn dem. Selv om jeg ikke frykter noen av dem, nyopprykkede lag på OT bruker gå greit. Alle tradisjonelle PL-lag regner jeg som langt tøffere uansett ligaposisjon og cupfinaleaspektet. Liverpool, vel der kan vi vel være enige.

Endret av Hyrlen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

2j63c0m.jpg

Får vel håpe Young er i dette humøret da.

Hvem er alle statistene på den videoen? Synd at statister sjeldent får kreditt for innsatsen i filmer....

Mener du spillerne på laget du heier på?

Kan ikke så mye om fotball, men tenkte på de blå. Tror ikke eg heier på de. De røde virket mye kulere!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

On injuries: Wayne Rooney and Javier Hernandez are fit for tomorrow. They trained very well yesterday, which is pleasing. We'll hopefully have Jonny Evans back too. Nemanja Vidic, Tom Cleverley and Chris Smalling should be ready after the internationals and available for Liverpool.

CUM to the SHOT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...