Realzi Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Da har jeg spill Aion i et par timer. Endte opp med å kjøpe spillet igjen siden jeg ikke fikk tilgang til min gammle konto. Siden spillet koster 19 euro og en mnd koster 17 euro var det ikke det store "tapet" Har en lvl 15 chanter no, spillet er grett nokk men det er en ting som plager meg noe jævelig. Fikk en panda pet. Gleden var stor da jeg fant ut at han kunne holde items for meg og grave frem pakker til meg hver time. Men det forbanna dyret piper hele tiden. Klarer faktisk ikke å ha på lyden i spillet lengre. De beholder fortsatt items etter at du fjerner de, Men fly flate pandaene lager plagsom lyd , de andre er ikke så verst ;P Husk og fer til Haramel 1 man instance i lvl 18, og ta reapeat quests der . du kan holde på til lvl 22 og det sparer mye tid ^^ Hvordan Server er du på ? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Perento spiller jeg på, vart anbefalt Telemachus eller spatalos når jeg startet meg var redd for at det var få folk der siden de anbefalte den serveren. Var også Perento jeg hadde min gladiator og chanter før, men det var på dark side. Når kan jeg få en katt? og hvor mye koster det? Vet ikke hvor lenge jeg klarer den pandan. Tar litt tid før jeg kommer inn i spillet igjen ser jeg, En ting jeg har masse av er Plant Fossil Fragment. Hva skal jeg gjøre med de? Spurte ingame og vart henvist til en fossil trader, men står at jeg trenger en fossil researcher. Finner ikke de. Fikk også et par lvl 70 enchantment stone, husket ikke hva de var før jeg brukte de på et våpen jeg kvittet meg med en time seinere :/ Armor, weapon og accessory flux husker jeg at var noe som solgte bra før, er det verdt å ta vare på? Er det verdt å crafte, hver level får jeg no det meste jeg trenger av gear fra den questionnaire tingen. og hva er ascension energy? har nesten 40 av de. Endret 26. september 2011 av MysticoN Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Perento spiller jeg på, vart anbefalt Telemachus eller spatalos når jeg startet meg var redd for at det var få folk der siden de anbefalte den serveren. Var også Perento jeg hadde min gladiator og chanter før, men det var på dark side. Når kan jeg få en katt? og hvor mye koster det? Vet ikke hvor lenge jeg klarer den pandan. Tar litt tid før jeg kommer inn i spillet igjen ser jeg, En ting jeg har masse av er Plant Fossil Fragment. Hva skal jeg gjøre med de? Spurte ingame og vart henvist til en fossil trader, men står at jeg trenger en fossil researcher. Finner ikke de. Fikk også et par lvl 70 enchantment stone, husket ikke hva de var før jeg brukte de på et våpen jeg kvittet meg med en time seinere :/ Armor, weapon og accessory flux husker jeg at var noe som solgte bra før, er det verdt å ta vare på? Er det verdt å crafte, hver level får jeg no det meste jeg trenger av gear fra den questionnaire tingen. og hva er ascension energy? har nesten 40 av de. Plant Fossil Fragment og ascension energy er 2 forskjellige eventer, Spar på alle du får, selg heller ikke bronze coins eller silver coins, spar på allt, du kan få et veldig bra skjold for cr 70 bronse coins, Og du kan selge det for mye og på broker, men angående eventene sjekk her http://gameguide.na.aiononline.com/aion/Aion+2nd+Anniversary Det er for forvirrede spillere som nettop har kommet tilbake til spillet, Husk og finn deg en bra Legion (guild), de kan svare på det meste, og visst de er frekk så forlat legionen for det er tegn på at de ikke er seriøse spillere som bare klager selg alle fluxes i broker visst du ikke skal crafte items, sjekk prisene først på hver flux i broker og selg for litt lavere så blir du kvitt dem fortere, Den eneste crafting skillsen som er nyttig er Alchemy det tjener du penger på , De andre craftingene må du finne ut selv om du gidder og risikere og bli gal av aion før du er i lvl 55, . For det er lite gevinster i crafting og tar laang tid. Selg alt du ikke trenger men ta vare på ting som Bronze/ coins, events items, running scroll, Medals , men mye kommer senere i spillet og sjekk aion siden de har mye guider, Jeg fikk ikke svart på alt men visst det er mere bare spør Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Er det kommet noen expansionpacks for Aion man MÅ kjøpe for å få utnyttet hele spillgleden? Spillet har jo vært ute lenge. Jeg spilte Aion en stund rett etter det kom ut, men sluttet da jeg gikk lei av å grinde og den treeege lvlingen, samt kun spille aleine. Nå fikk jeg litt lyst å teste det igjen, men er egentlig lite giret på å måtte kjøpe noe, da jeg ikke vet om jeg kommer til å spille det mer enn noen dager. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Er det kommet noen expansionpacks for Aion man MÅ kjøpe for å få utnyttet hele spillgleden? Spillet har jo vært ute lenge. Jeg spilte Aion en stund rett etter det kom ut, men sluttet da jeg gikk lei av å grinde og den treeege lvlingen, samt kun spille aleine. Nå fikk jeg litt lyst å teste det igjen, men er egentlig lite giret på å måtte kjøpe noe, da jeg ikke vet om jeg kommer til å spille det mer enn noen dager. Er bare 1 som heter "Assault on Balara" eller noe i den duren, den får deg opp til lvl 55 men husker jeg rett så er den gratis? Og for å være ærlig så har du mange uker forran deg før du er 50 Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ok, takk for svaret Logget på ncsoft sin hjemmestide med min gamle master account, men kan se ut som de har slettet/fjernet Aion Game accounten min HELT. Står None på Game Accounts. Er jo et og et halvt år siden jeg sluttet å spille, men det vil være kjipt å begynne helt på nytt, og faktisk måtte kjøpe det enda jeg har alt av CDer og kode. Har sendt de mail så får se hva som skjer. Håper det fikser seg. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ok, takk for svaret Logget på ncsoft sin hjemmestide med min gamle master account, men kan se ut som de har slettet/fjernet Aion Game accounten min HELT. Står None på Game Accounts. Er jo et og et halvt år siden jeg sluttet å spille, men det vil være kjipt å begynne helt på nytt, og faktisk måtte kjøpe det enda jeg har alt av CDer og kode. Har sendt de mail så får se hva som skjer. Håper det fikser seg. Hmm merkelig. Får du lagt inn den cd-key`en noen steder der da? Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Vel, jeg kan jo trykke Use a serial code og skrive inn koden jeg fikk på mitt "game activation card" som jeg fikk når jeg kjøpte spillet, men skjønner ikke helt hvorfor jeg skal måtte gjøre det da det kun er for å lage ny game account. Dessuten står det under Game Accounts: Review game account details, change game account passwords, manage individual subscription options (activate, reactivate, deactivate and change pay plan) and more. Men desverre er det ingen game account jeg kan reactivate Jeg husker navnet på game accounten og alt, og har alle emailene fra ncsoft da jeg kanselerte accounten, og det står INGENTING om at de sletter accounten. Håper jeg får svar i dag, er syk og har ikke en dritt å gjøre på Edit: Jeg har til og med info om akkurat den game accounten på en mail: You have successfully applied the following serial code to NCsoft Master Account: Accountname Date : Nov 26 2009 Game : Aion (Europe) Account: *Accountname* Serial : ****-****-****-****-**** Type : Retail Endret 3. oktober 2011 av luxuslexus Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Vel, jeg kan jo trykke Use a serial code og skrive inn koden jeg fikk på mitt "game activation card" som jeg fikk når jeg kjøpte spillet, men skjønner ikke helt hvorfor jeg skal måtte gjøre det da det kun er for å lage ny game account. Dessuten står det under Game Accounts: Review game account details, change game account passwords, manage individual subscription options (activate, reactivate, deactivate and change pay plan) and more. Men desverre er det ingen game account jeg kan reactivate Jeg husker navnet på game accounten og alt, og har alle emailene fra ncsoft da jeg kanselerte accounten, og det står INGENTING om at de sletter accounten. Håper jeg får svar i dag, er syk og har ikke en dritt å gjøre på Edit: Jeg har til og med info om akkurat den game accounten på en mail: You have successfully applied the following serial code to NCsoft Master Account: Accountname Date : Nov 26 2009 Game : Aion (Europe) Account: *Accountname* Serial : ****-****-****-****-**** Type : Retail jeg hadde ikke spillet på et år og jeg kom til min konto, Så du må kontakte NCsoft, kan hende at de har bytter etter server migration. Og det er en expension pack og den er gratis, men som sagt mye nytt og litt enklere lving, Det er ikke grinding visst du gjør quest : P Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg sleit med det samme. Kjøpte spillet på nytt på steam. En mnd koster 14 euro og spillet koster 17 euro og da får jeg en mnd inkludert. Så jeg orket ikke å "styre" med å finne igjen min gammle konto og det er fint å få spillet inn på steam. Lenke til kommentar
laowi Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg slutten da 2.0 kom grunnet det ble mye lettere å skaffe seg god armor/weapons (dropraten økte, noe som igjen førte til at det ikke var like stor fortjeneste i crafting),jeg likte det når det var vanskelig, når ikke alle og enhver kunne gå rundt med gold-items. Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg sleit med det samme. Kjøpte spillet på nytt på steam. En mnd koster 14 euro og spillet koster 17 euro og da får jeg en mnd inkludert. Så jeg orket ikke å "styre" med å finne igjen min gammle konto og det er fint å få spillet inn på steam. Hvordan synes du spillet er nå da? Ser du nettopp har begynt igjen Hvilket level er du på? Selv synes jeg Ranger var stress å soloe med når jeg spilte. Jeg klarte aldri mer enn maks en mob, kanskje to om jeg var virkelig i siget. Jeg var bare på lvl 21 da jeg ga meg men. Det at jeg brukte lang tid på å grinde gjorde jo bare at jeg levlet enda senere så Hva spiller du som? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 For å være helt ærlig likte jeg det ikke helt, med en liten fare for å virke litt gammel så synest jeg faktisk at spillet vart litt for barnslig. Det er mange som springer rundt som unger og babyer, og det er mye som blir for "koriansk" for meg. Kom til lvl 19 chanter. Husket at det var det jeg likte best sist jeg spillte spillet. Likte også ikke at jeg får så "mye". Tror jeg har et par 100 pots og alt av gear jeg treng til hver tid. Dette gjør mer vondt for meg en nytte. Det virker ikke som det er noe vits å sjekke brokern for gode item eller crafte lengre. Fikk også en slik enchanting stein som var lvl 70. Solgte den for en mill, men vet liksom ikke hva jeg skal gjøre med pengene. Hva synest du om spillet? Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hva synest du om spillet? Har ikke fått reaktivert accounten enda så vet ikke. Men av det du skriver så høres det jo SINNSYKT enkelt ut? Når du har så mye penger i lvl 19 at du ikke vet hva du skal gjøre med dem..... Meh. Hadde helt glemt at man kunne gjøre charactere sykt små også. Samt det at man ikke kan få mounts, noe jeg husket jeg også savnet. Får se når jeg får aktivert accounten. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) For hver level jeg dinget fikk jeg en belønning. Noen gang var det gear, noen gang var det en stack med healing pots (100 stk), noen gang var det spesial ting som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Den enchant steinen solgte jeg for en mill til en lvl 55 fyr. Jeg har bestemt meg for å ikke spille Aion mer, men får no håpe at du trivest bedre vist du velger å gi det en ny sjangse. Du kan no eventuelt starte en trial. Så får du testet spillet og finner ut om det er verdt å ringe verden rundt og betale for kontoen din. Endret 3. oktober 2011 av MysticoN Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ah, sure penger for deg da. Om du finner et annet interessant MMORPG så kan du jo sende meg en PM eller poste her eller noe. Er litt keen på å begynne med noe, men vet ikke hva. Liker ikke wow, og dermed blir f.eks. Rift utelukket, da ALT med rift minner meg om wow. Vet ikke om jeg gidder teste Aion igjen om det blir mye styr med accounten min. Får se hva de skriver. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 FORBANNA KNØVLER !!! Dere mister bare ikke kontoen jeg mistet aldri min etter 1 og halvt år, spilllet har blitt bedre og hvordan responderer der . nei Du er i lvl 19 og du vet ikke hva du skal gjøre med pengene, Når du er i lv 55 så har jeg sett folk bruke 150 mil kinah bare på et hånd armor, Er glad norske folk holder seg unne Aion jesus ! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Dere har ikke peiling hva Aion er det er det verste dere har bare kommet til lvl 40 og trur spillet er sån, du må vere i lvl 50 - 55 for og skjønne hva du gjør, alle de brae tingene dere får fra lvl 15 til 40 er faktisk ting som skal hjelpe dere og lvle opp til høyre lvl så dere kan se hvordan spillet er. Fy flate jeg er skuffet over dere folkens dere trur at lvl 20 gir noe vell dette er som wow du har ikke spilet det til du kommer til lvl 50..... sigh Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 FORBANNA KNØVLER !!! Dere mister bare ikke kontoen jeg mistet aldri min etter 1 og halvt år, spilllet har blitt bedre og hvordan responderer der . nei Du er i lvl 19 og du vet ikke hva du skal gjøre med pengene, Når du er i lv 55 så har jeg sett folk bruke 150 mil kinah bare på et hånd armor, Er glad norske folk holder seg unne Aion jesus ! Hahaha, ser ut som du skriver i et skikkelig rage raserianfall. Hvordan vet du om de har slettet accounten vår eller ikke? Den er jo åpenbart ikke tilgjengelig slik at vi kan reaktivere den. Nei, jeg kan vel ikke dømme spillet om det er dårlig eller ikke, men det betyr ikke at det er ting jeg synes er dårlig. Om Mysticon hater små koreanskaktige babyer løpende rundt beina hans når han gjør quest, så kan han si at spillet ikke passer hans behov og han velger å slutte. Det er 100% smak og behag fra hver person til en annen. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) FORBANNA KNØVLER !!! Dere mister bare ikke kontoen jeg mistet aldri min etter 1 og halvt år, spilllet har blitt bedre og hvordan responderer der . nei Du er i lvl 19 og du vet ikke hva du skal gjøre med pengene, Når du er i lv 55 så har jeg sett folk bruke 150 mil kinah bare på et hånd armor, Er glad norske folk holder seg unne Aion jesus ! Da jeg lagte Aion kontoen brukte jeg en hotmail konto, denne mail kontoen bruker jeg ikke lengre og jeg har/husker ikke passord eller brukenavn. Som jeg sa tidligere kunne jeg sikkert brukt både tid og penger (penger som telleskritt for å ringe Ncsoft support) men da et nytt spill koster så og si like mye som en mnd gameplay så jeg ikke på dette som et problem overhode. Pluss at jeg fikk spillet på Steam ( hater å spill på plater). Ah, sure penger for deg da. Om du finner et annet interessant MMORPG så kan du jo sende meg en PM eller poste her eller noe. Er litt keen på å begynne med noe, men vet ikke hva. Liker ikke wow, og dermed blir f.eks. Rift utelukket, da ALT med rift minner meg om wow. Vet ikke om jeg gidder teste Aion igjen om det blir mye styr med accounten min. Får se hva de skriver. Testet selv Rift og vart også fort lei. Pengene bryr jeg meg ikke så mye om. Å bruke ca 140 kr for å teste/spille et spill er vel verdt det. Selv om jeg ikke likte spillet og ikke kommer til å spille det mer, fikk jeg mye mer underholdning av disse 140 kr enn hva jeg hadde fått om jeg hadde dradd å sett en film på kino og kjøpt en liten popkorn. Tror faktisk at jeg holder meg unna MMO til SW:TOR kommer og krysser fingrene på at jeg får plass til betan snart. Endret 3. oktober 2011 av MysticoN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå