Harald Gjerholm Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 En forsmak av høst... Bildet er fjernet. Beskrivelse: En lav september sol sender sine siste stråler over den nordlige enden av Steinsletta i Hole. Jeg regner med at et kutt på venstre side vil bli foreslått. Jeg prøvde det men foretrakk dette da det totalt falt bedre i min smak med mere dybde i bildet. . Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Et fint bilde av en flott høstdag håper vi får mange av disse dagene i høst , takker for bidraget til temadagen Harald Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Flott komp og et vakkert hødtlys som skaper liv og bevegelse i landskapet Her kunne du nok snudd kamera litt mot høyre og fått med hele bhørketreet til høyre Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Ikke helt enig med wasco her,ville heller flyttet fotografen til høyre.Flott lys og flott høst bilde;) Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Fint høststemning. Kornet er slått og sola står lavft. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Mange takk for fine tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Flott bilde Harald: Her er det høst, ja. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Flott høstmotiv!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg