Irrasjonell Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Anklagar politiet for å angripe fredelege demonstrantar Tja, litt vanskelig å si politiets rolle her. De hadde nok lov til å fjerne demonstrantene. Legg likevel merke til hvor fredelige demonstrantene er. Mens man ville trengt 3-4 fullt utrustede politimenn til å ta seg av en demonstrant i Europa, kan én vanlig politimann leie demonstranter inn i cellebilen til politiet uten motstand. Gledelig å se at dette øker i omfang. All respekt til de som deltar. Endret 12. oktober 2011 av A H P 1 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Venstreekstremister som demostrerer i gatene. gjeeesp ingen nyhet... Et bilde sier mer enn tusen ord sier de, so here we go: Og dette klippet er også et ganske godt svar på 99% tullet: http://www.youtube.com/watch?v=t-lDXnynV8I Endret 18. oktober 2011 av flesvik Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Thieves teach OWS protestors about redistribution, the hard way It's social justice and wealth equality carried to its ultimate end. Doesn't feel so good when someone else is in their pockets, does it? Thieves preying on Wall Street protesters - NYPOST.com Occupy Wall Street protesters said yesterday that packs of brazen crooks within their ranks have been robbing their fellow demonstrators blind, making off with pricey cameras, phones and laptops -- and even a hefty bundle of donated cash and food. “Stealing is our biggest problem at the moment,” said Nan Terrie, 18, a kitchen and legal-team volunteer from Fort Lauderdale. “I had my Mac stolen -- that was like $5,500. Every night, something else is gone. Last night, our entire [kitchen] budget for the day was stolen, so the first thing I had to do was . . . get the message out to our supporters that we needed food!” Lenke til kommentar
rufs Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Synes Keiser Report er veldig underholdene, anbefaler å se de fleste siste epiodene. Siste episode er 198. Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Synes Keiser Report er veldig underholdene, anbefaler å se de fleste siste epiodene. Siste episode er 198. De har mange poeng. Jeg er svært glad for å hørt at han økonomen sa at staten og næringslivet måtte skilles fra hverandre. Dette har jeg sagt i flere måneder(men av andre grunner), og staten og næringslivet blir bare mer og mer vevd inni hverandre også i Norge. Høyresidens svar på alle problemer i Norge er mer korporatisme. Jeg tror det skal være større demonstrasjoner i morgen. Endret 22. oktober 2011 av A H P Lenke til kommentar
EvoDar Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Begynner å ta av i Australia også nå. Video fra Melbourne, var visstnok over 2000 som protesterte i dag! Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Litt synd at Australsk media ikke går etter en lynchekampanje mot poltiet, de burde. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 En journalist ble med på moroa Satt og gråt inni meg når jeg kom til slutten Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ikke enig i alt, men bra lagt, likevel. 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 En kan vel stille spørsmål ved hvor mye demokrati det egentlig er i USA, tatt i betraktning at det er næringsliv og mektige lobbyorganisasjoner som indirekte (via store pengegaver) er de som avgjør utfallet. Enhver president-kandidat må stå skolerett for denslags givere på forhånd, for å "klargjøre" sin syn i diverse saker. Sånn sett luker de vekk de som "ikke er til å stole på" Av alle land, er USA antagelig det landet hvor det er minst sjanse for at en potensiell revolusjon kunne la seg gjennomføre. Politikere, media, osv. er alle kjøpt (og fanget) på en eller annen måte, og vil fordømme alle som ypper til forandring. Kjent radio-host fordømmer demonstranter. Kanskje ikke så merkelig, fyr'n er jøde. "my tribe control Wall Street, why would I be upset?" http://www.youtube.com/watch?v=xKy22KsxX9k Så lenge zionistene har mer makt enn presidenten, forblir folk slaver Lenke til kommentar
herrnimrod Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 USA har en ting de kuede adelsstatene i Europa ikke har, en bevæpnet befolkning. Opptøyer der borte kan fort bli meget stygt for begge parter. Ellers er jeg enig. USA er the big dog og er det landet eliten har brukt mest krefter på å slavebinde. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) En kan vel stille spørsmål ved hvor mye demokrati det egentlig er i USA, tatt i betraktning at det er næringsliv og mektige lobbyorganisasjoner som indirekte (via store pengegaver) er de som avgjør utfallet. Enhver president-kandidat må stå skolerett for denslags givere på forhånd, for å "klargjøre" sin syn i diverse saker. Sånn sett luker de vekk de som "ikke er til å stole på" Av alle land, er USA antagelig det landet hvor det er minst sjanse for at en potensiell revolusjon kunne la seg gjennomføre. Politikere, media, osv. er alle kjøpt (og fanget) på en eller annen måte, og vil fordømme alle som ypper til forandring. Kjent radio-host fordømmer demonstranter. Kanskje ikke så merkelig, fyr'n er jøde. "my tribe control Wall Street, why would I be upset?" Så lenge zionistene har mer makt enn presidenten, forblir folk slaver Hahaha og der fikk vi avslørt ventreekstremist konspirasjonsteoretikeren 'Mr.M' en gang for alle altså. Ja han er jo jøde.... rasisme kaller man slikt. Så hvordan står det til med demokratiet i Norge Mr.M? Hvor stor anndel av befolkningen var det som støttet prostitusjonsloven? Hvor stor anndel av befolkningen er det som støtter NRK avgiften? Hvor stor anndel av lokalbefolkningen er det som støtter bomringene rundt i landet? Endret 25. oktober 2011 av flesvik Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 I USA fungerer ting annerledes enn i europa. Man ser til sin egen kongressmann og senator. Dessuten er landet stort og uoversiktlig. Å ha mediene i sin makt er viktig og avgjørende! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Så hvordan står det til med demokratiet i Norge Mr.M? I forhold til USA så er det vel helt overlegent? Her kan hvem som helst starte et parti å ha reelle muligheter for å komme inn i nasjonalforsamlingen, og man mottar statlig partistøtte slik at man ikke er avhengig av å tekkes bestemte nærings eller lobbygrupper. Se f.eks. på Pirat-partiet i Sverige og Tyskland. Kunne det skjedd i USA? nei 3 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Denne filmen er noe av det mest informative og morsomme jeg har sett på lenge... Få hele historien om hvorfor kampen mot banksystemet er så viktig og hva det innebærer å la være.. http://youtu.be/rJVJ5_4qNSo 4 Lenke til kommentar
EvoDar Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 En journalist ble med på moroa Satt og gråt inni meg når jeg kom til slutten Trist artikkel, søk opp Aslak Sira Myhres appell for DLD på youtube, litt i den samme sjangeren. varer rundt 8 min! Lenke til kommentar
EvoDar Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Denne filmen er noe av det mest informative og morsomme jeg har sett på lenge... Få hele historien om hvorfor kampen mot banksystemet er så viktig og hva det innebærer å la være.. http://youtu.be/rJVJ5_4qNSo Sett den, morsom! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Endret 29. oktober 2011 av Zomboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå