Gå til innhold

Øke muskelmasse på overkroppen

Anbefalte innlegg

Hei, problemet mitt er ikke vanskligere enn jeg fremstiller det. Jeg ønsker å få maks effekt av trening, på overkroppen. Burde jeg løfte vekter? Hvor mange rep? Burde jeg spise mye før/etter? Hva (Proteiner/raske Karbo el.)

Det jeg rettogslett ønsker er å bli stærk i arm-musklatur, gjerne "truendes" når det kommer til knuffing. Er det andre deler av kroppen jeg burde trene enn armene da? Hvilke øvelser?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, problemet mitt er ikke vanskligere enn jeg fremstiller det. Jeg ønsker å få maks effekt av trening, på overkroppen. Burde jeg løfte vekter? Hvor mange rep? Burde jeg spise mye før/etter? Hva (Proteiner/raske Karbo el.)

Det jeg rettogslett ønsker er å bli stærk i arm-musklatur, gjerne "truendes" når det kommer til knuffing. Er det andre deler av kroppen jeg burde trene enn armene da? Hvilke øvelser?

Jeg mener ikke å være brysk, men du vil bare se stor ut for å se ut som du er en fæling til å slåss ? :S Og ikke bare det, folk med stor overkropp og små bein er noe av det verste jeg ser :p

Annet enn det så kan jeg jo allikavel svare på spørsmålene dine. Ja, 8-12, ja både før, etter og resten av dagen, proteiner og karbs, du burde jo egentlig trene hele kroppen.

Endret av Luz
Lenke til kommentar

Jeg mener ikke å være brysk, men du vil bare se stor ut for å se ut som du er en fæling til å slåss ? :S Og ikke bare det, folk med stor overkropp og små bein er noe av det verste jeg ser :p

Annet enn det så kan jeg jo allikavel svare på spørsmålene dine. Ja, 8-12, ja både før, etter og resten av dagen, proteiner og karbs, du burde jo egentlig trene hele kroppen.

Det å se ut som en bodybuilder har jeg absolutt ikke noen formål om, men det å veie 65 kg på en kropp som er 185 cm høy er litt lite, synes jeg.

Lenke til kommentar

Som de andre sier tren hele kroppen!! Beina er 50% av musklene dine, så det og ikke prioritere beina først er idiotisk. Så om målet ditt er og bli sterkere burde du trene hele kroppen tungt, spise mye og sunt. En fyr med store armer og små bein er ikke noe truende det er bare jævla lættis og stygt og se på. dessuten kan det føre til problemer og dårlig holdning ved og ikke trene hele kroppen. Sier det igjen, er målet større armer, bryst, bein eller whatever -> tren hele kroppen uansett, men det du kan gjøre er og ha litt større fokus på den muskelen som trengs i perioder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...