AnonymDiskusjon Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg er 16 år og singel, som vanlig.. Det løpet av det siste året så har jeg vært dyypt forelsket som da ikke her gått helt bra. Den første jenta hadde jeg kontakt med pratet jeg veldig mye med, helt frem til sommerferien. men etter litt om og men konkluderte jeg med at hu var klin gæren. så det orka jeg ikke. Den neste jenta fikk jeg kontakt med i slutten av sommerferien. Hun var perfekt, jeg er ganske høy ca 1.90m mens hun var ca 1.50 - 1.60m høy. hun har en personlighet du aldri ser ellers, og hun var alltid snill og grei. Problemet er jo da at jeg er feit, altså ikke sånn som tror at jeg er feit. men sånn at det syntes uansett. imens hun er den sykeste kroppen i verden. Blandt hennes og mine venner så var det ingen som så på meg som en mulighet at all. Det andre problemet var jo at hun virket ganske populær blandt gutter. Hvis jeg møtte henne med venner og de begynte og prate om en annen gutt foran meg så ba hun dem om og være stille. hva nå enn det betyr.. Her om dagen fant jeg ut at hun har holdt på med flere i løpet av den tiden jeg har kjent henne og om jeg har spurt om hun holder på med noen så har hunn alltid sagt nei... This makes me so sad. Har ikke gjort annet enn og sove de siste dagene, orker ikke tanket på at andre holder på med henne! ARG!!!! FFFFFF Ha en fin natt vidre. Postet av anonym: acbc8dc74ed349d7f31d953767c22781 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Det er triste greier å være forelsket 6 Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Det dukker opp en for deg også. Les ei. 2 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Kanskje hun har tapt ett veddemål, hehe neida Vær selvsikker, si til deg selv, jeg er kul, som om du har alt feks, men ikke bli cocky da, bare vær selvsikker og gå med hodet høyt, ikke se ned på bakken feks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Begynn å tren, interesser deg for klær osv osv. Utseende har MYE å si på denne alderen, enten du vil det eller ikke. Dette er vel egentlig grunnen for at de fleste forholdene varer bare en uke eller to. En ting med at du er forelsket i denne jenten er nettopp utseende, om du da ikke har så mye å komme med tilbake er det ekstra vanskelig for deg å ha en sjangs, sånn er det bare. Derimot så syntes jeg du skal øke selvbildet ditt, bli mer selvsikker så skal du se at det kommer seg på damefronten. Om du sitter med ett selvbildet om at du er feit så kan du garantert tro at de andre syntes det og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå