Centrotar Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ja, dere leste rett. Jeg er enda en av de idiotene som ønsker å skaffe meg six-pack. Jeg er en gutt på 17 år som prøver å skaffe seg en ordentlig sixpack. Jeg er relativt lett i kroppen - 65 kg og 185 cm høy. Jeg er ganske tynn altså, ikke veldig, men ganske. Jeg har skaffet meg de 4 øverste "packene" uten problemer, men de to nederste har jeg store problemer med. Jeg løper en del. Så kardio treningen burde ikke være problemet. Jeg har ikke noe særlig fettlag på magen akkurat. Fordetmeste hud. Forstår virkelig ikke hvorfor jeg ikke får inn de to nederste packsene. Noen som har noen gode øvelser/forslag til hva som kan gjøres? Bare skriv inn svar. Ingen svar er for dumme. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Med din høyde og den vekta vil jeg tippe at du rett og slett ikke har spesielt store magemuskler, og at de derfor ikke "stikker ut" selv om du kun har et tynt lag med hud over. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Det er viktig og skille seg mellom skinny-pack og six-pack. At du bare ser 4 ruter, kan ha noe med gener og gjøre ikke alle får 6 "ruter" eller 8 "ruter". Så jeg sier bare hvis du har lyst på muskler og six-pack begynn med skikkelig styrketrening over hele kroppen og spis mye og sunt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå