JokerN_ Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hey! Da nærmer det seg Forza 4, og vi er en liten gjeng fra byen her som kommer til å starte en Club. Er fortsatt litt usikker på hvordan dette kommer til å fungere, men regner med at vi kommer til å ha flere plasser åpne for andre medlemmer Regner med det er mange her som skal spille det? Skrik ut Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Gleder meg til dette spillet! Årets spill etter Battlefield 3 for min del Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Bare add meg til XBL om dere ønsker flere på lista som spiller Forza 4. Gamertag: MrMonsterMidget Lenke til kommentar
_powerade_ Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Bare add meg til XBL om dere ønsker flere på lista som spiller Forza 4. Gamertag: MrMonsterMidget Meg også GT: Arve K Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Var det ikke en som startet en Gamer.no club? GaNo tror jeg tag'en var.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå