igxx Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hei! Hvilke simulator spill har multiplayer, altså slik at jeg og en kompis kan spille i lag. slik som farming simulator 2011 andre forslag til 2 multilpayers spill, så blir jeg glad slik at vi eks kan sammarbeide om noe. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Anarchy Online? Age of Conan? World of Warcraft? Transport Tychoon? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 han er ikke noen fan av wow eller aoc, eller ao vet du om noen andre? evt simulator spill da. Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hei. Det er mange simulatorspill der ute. Men desverre er mange av disse som filmspill. Kjørt ut i høyt tempo. woodcutting simulator. Trainz 12 Ship Simualtor Extreme De er vel de eneste jeg faktisk tør anbefale. Forutenom Transport TYCOON som ble nevnt ovenfor her. Kan fåes på www.openttd.org Lenke til kommentar
igxx Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 enig at simulator spillene kommer litt for raskt ut. skal ta en titt på de spillene du anbefalte vet du om spill som ikke nødvendigvis er simulator med spill som handler om at man skal sammarbeide, teker bare på at det bare er vi som er der. slik som farming simulator hvor man sammarbeider som å tjene og få bedre traktorer. osv Lenke til kommentar
igxx Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 flere forslag? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Du kan jo laste ned nye ting til Farming simulator 2011 her: http://www.ls-uk.info/ Maps osv også. Agricultural Simulator 2011: Extended Edition er litt bedre grafikk enn Farming Simulator 2011, men virker som det er litt mindre man kan gjøre der. Har ikke fått testet det noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå