XxAk4ZxX Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hei! Jeg har en pocketbike (49cc) som bråker noe helt ubeskrivelig! Er det noen måte jeg kan lyddempe den, uten å bruke masse penger på det? Har hørt noe om å ta ei flaske å lage ett hull i enden å ta på potta. Er dette et alternativ? Takker for alle svar:D Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hei! Jeg har en pocketbike (49cc) som bråker noe helt ubeskrivelig! Er det noen måte jeg kan lyddempe den, uten å bruke masse penger på det? Har hørt noe om å ta ei flaske å lage ett hull i enden å ta på potta. Er dette et alternativ? Takker for alle svar:D Er ikke dempervatten som er gåen? Lenke til kommentar
XxAk4ZxX Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Nei, disse kinamodellene bråker! Fri eksos:S Lenke til kommentar
XxAk4ZxX Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Ingen tips? Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Hvis motoren går for rikt (for mye bensin) bråker disse mye. Skru ut pluggen. Hvis den er svart og tørr(ser sotet ut), går den for rikt.Hør om det kommer mye lyd fra innsuget. Endret 23. oktober 2011 av jop91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå