Nopros Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Har tiltro til deg, Iceman. Blir nok en ordning til slutt uansett. 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 JEG VIL PÅ TG!!!!!! Faen!!! Jeg vil savne deg! Jeg også, faktisk. Er det ingen du kan ligge med så det ordner seg? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Jøss, nå som jeg skjekker i edru tilstand, ser det ut til at jeg faktisk har seatet der jeg planla Takket være ørten forsinkelser og tekniske utfordringer fra GE sin side, har jeg nå brukt totalt 8 timer på å sitte og refreshe GE mens jeg har venta på at seatinga skal åpne, nesten så jeg bør fakturere KANDU/GE en arbeidsdag Endret 10. mars 2012 av lceman™ 2 Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jøss, nå som jeg skjekker i edru tilstand, ser det ut til at jeg faktisk har seatet der jeg planla Takket være ørten forsinkelser og tekniske utfordringer fra GE sin side, har jeg nå brukt totalt 8 timer på å sitte og refreshe GE mens jeg har venta på at seatinga skal åpne, nesten så jeg bør fakturere KANDU/GE en arbeidsdag Do it du fortjener det Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 http://www.facebook.com/groups/206208609478862/ Bli med så kan vi diskutere litt der også Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 hva med å heller bli med her! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Hvis vi har noen etternølere, så tror jeg at jeg kan by på opptil 15-20 plasser hvis dere er kjappe, send meg en PM. edit: nå hjelper det ikke å være kjapp lengre, rekkene våre har fyllt seg nesten helt opp. Endret 12. mars 2012 av lceman™ Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg vil bare si fra til dere at jeg og min sidemann kommer sent oppover i år (må til Sandefjord først og få tinnitusbehandling hos en trollmann), og at den som våger å klemme seg bare en millimeter inn på våre plasser kommer til å få kjenne litt på hva jeg har lært i Krav Maga så langt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg vil bare si fra til dere at jeg og min sidemann kommer sent oppover i år (må til Sandefjord først og få tinnitusbehandling hos en trollmann), og at den som våger å klemme seg bare en millimeter inn på våre plasser kommer til å få kjenne litt på hva jeg har lært i Krav Maga så langt. Så du sier jeg er fri til å bruke plassene deres som lagringsplass til all slags tull? Supert Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg vil bare si fra til dere at jeg og min sidemann kommer sent oppover i år (må til Sandefjord først og få tinnitusbehandling hos en trollmann), og at den som våger å klemme seg bare en millimeter inn på våre plasser kommer til å få kjenne litt på hva jeg har lært i Krav Maga så langt. Takker på forhånd for at jeg får lov til å breie meg litt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Vel, jeg gir dere ikke noe tidspunkt, så jeg tar meg herved den fulle rett å bli voldelig hvis jeg ikke er tilfreds med hva jeg møter i Vikingskipet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg kjenner til din svakhet for Daim, så jeg er ikke redd for deg! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Je skal på tg! Kan noen ta en print av hvor dere sitter? vil gjerne komme i nærheten så hvis noen kan ta et bilde av seatmappet på geekevents sine sider sånn at jeg kan finne meg en passende plass 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Beste er nok å få iceman til å ta et slikt screenshot tipper jeg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Ingen måte du kan lure meg inn i hw rekka Iceman? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Det er EN plass, på andre sida av midtgangen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå