Niqābninja Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Siden jeg ikke er i forsvaret lenger så skal jeg vel på tg, hvordan er det med billetter osv nå? Utsolgt for lenge siden. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Siden jeg ikke er i forsvaret lenger så skal jeg vel på tg, hvordan er det med billetter osv nå? Det dukker alltid opp noe for den som har litt tålmodighet og leteevne Hva heter du på geekevents Iceman™? Må kunne sette deg som seater, og jeg får ikke tak i noe info fra fjorårets bilett... Det kommer opp i et av de første innleggene når jeg synes tiden er moden. Ser at man må søke opp på enten e-postadresse eller telefonnummer i år Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg har nå laget en unofficial Wallpaper for HW-rekka, jeg har brukt bildene som er på WWW.gathering.org så NOE kan vere litt uklart... NB! jeg er ikke "PRO" i photoshop men jeg PRØVER å lage ting som folk kanskje liker, så noen tilbakemeldinger om ting som KAN vere aktueltå endre på eller ros hadde jeg satt pris på jeg vet ikke hvordan hvordan jeg får ting skarpere i photoshop enda så ikke spør om det Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Siden jeg er sånn en primus motor for gratisting, ville jeg bare vise dere dette fra dagens nettmøte med HW.no. Spørsmål fra TheMartine: Hei sveis. Som ivrig TG-gåer har jeg de siste årene sittet med de kewle folka på HW-rekka. Der har jeg hørt rykter om at HW.no en gang i tiden delte ut både t-skjorter og annet snacks. Vi er jo tross alt særdeles gode ambassadører for HW.no, og jeg synes det hadde vært på sin plass å få litt lønn for "strevet". Alle typer freebees mottas med stor takk. Svar: Vi skal nok greie å få til noe, jeg sjekker opp -Mathias 3 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Flink Martine Forøvrig er det litt tynt med påmeldte enda, så de som somler får se til å melde seg på. Apropos somling, tenker jeg skal være flink og endelig begynne å gå gjennom innboksen, sende svar til folk, og få opp påmeldlista i førstepost i helga. Det har begynt å gå opp for meg at det plutselig bare er igjen en måned eller så. Endret 23. februar 2012 av lceman™ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg skal prøve å få meldt på gruppen min i løpet av helga. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg trenger fortsatt en sånn lapp som gjør at jeg for lov til å dra på TG! Noen som har? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg trenger fortsatt en sånn lapp som gjør at jeg for lov til å dra på TG! Noen som har? This Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg trenger fortsatt en sånn lapp som gjør at jeg for lov til å dra på TG! Noen som har? Hva skal du med det når du har min velsignelse? 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Si det til de skumle folka som spør om den lappen i døra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Da har jeg sendt mail og greier. Må også beklage til Iceman, da jeg enda ikke har funnet en rosa ponni. (Har du peiling på hvor vanskelig det er å oppdrive en??) Lenke til kommentar
Balli Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 kjøpe en vanlig farget en og rosa maling. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Da har jeg sendt mail og greier. Må også beklage til Iceman, da jeg enda ikke har funnet en rosa ponni. (Har du peiling på hvor vanskelig det er å oppdrive en??) Sjekk facebooknavnet mitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Da har jeg sendt mail og greier. Må også beklage til Iceman, da jeg enda ikke har funnet en rosa ponni. (Har du peiling på hvor vanskelig det er å oppdrive en??) Sjekk facebooknavnet mitt Ah, supert! Vil du bli filmstjerne Petter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Bra, jeg regner med at du liker kebab med mais også? For isåfall kan du bli med i filmen til meg og iceman. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Da var det massive 15 påmeldte, så dette kan bli intimt Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Da var det massive 15 påmeldte, så dette kan bli intimt EDIT: Men til andre ting... når starter plasseringen? Endret 27. februar 2012 av glennm95 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Aner ikke når seatinga åpner enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå