Niqābninja Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Så lenge det er ca samtidig, så skal ikke det være noe problem. Jeg har da aldri vært vanskelig å få med på bildene. ^_^ I motsetning til visse andre. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Japp, jeg synes det fungerte så bra i fjor da vi tok bildet før vi reiste på pizza-tur, så det tror jeg er måten å gjøre det på ^^ Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 er ikke sikker på om det blir noe hw rekke på meg i år, skal dra med meg fire andre folk :!: Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Skal jeg kanskje få reist på TG for første gang i år? Hadde vært konge Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Er ikke sikker på om jeg kan være med i år pga jeg ikke har billett. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hvor blir det av påmeldte-lista, hæ? Jeg vil se meg selv der, og det er ikke bare fordi jeg er narsissist! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Har jeg nevnt at jeg er lat? Tenker vi ser litt nærmere på å få opp påmeldt-liste sånn omtrentlig den 29. januar. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Åååh, det blir som julaften om igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg skal selvfølgelig være med. Jeg trenger å bli enda mer traumatisert av iceman! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Stusser på om jeg skal melde meg på, tror jeg foretrekker å forbli "anonym" Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Dette er første året jeg er på TG, hva er denne pizza turen alle snakker om? og om det er greit. kan noen fortelle meg litt mer ? xD Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Når skal vi få sånn flott hjemmeside med animasjoner som TS-rekka har? Fordi HW-rekka har skulte krefter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Tips, ikke prøv å kurer enn dobbelpost med enda en unødvendig post. Ontopic: Hva pleier gjennomsnittsalderen være på hw-rekka? Har ikke fryktelig lyst om jeg må mingle med en gjeng med fjortiser Lenke til kommentar
Xito Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Tips, ikke prøv å kurer enn dobbelpost med enda en unødvendig post. Ontopic: Hva pleier gjennomsnittsalderen være på hw-rekka? Har ikke fryktelig lyst om jeg må mingle med en gjeng med fjortiser Så du driver med aldersdiskriminering altså? Neida, men etter det jeg har sett, veldig varierende... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg skal ha med broderen, som snart blir 18 år, syns han er "liten", så har lite behov for å sitte med en gjeng som er mindre enn minste brorern på 15 år Men vist enn snur litt på det, så er det sikkert akkurat likt på alle andre rekker også Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Er det meningen at det skal komme en bekreftelesepost eller noe når man sender inn til [email protected] Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Etterhvert ja, men jeg er ikke nødvendigvis innom der daglig, og jeg liker å spare opp litt før jeg går gjennom påmeldingene. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Siden jeg ikke er i forsvaret lenger så skal jeg vel på tg, hvordan er det med billetter osv nå? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hva heter du på geekevents Iceman™? Må kunne sette deg som seater, og jeg får ikke tak i noe info fra fjorårets bilett... Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 I fjor kunne man søke folk opp på brukernavn eller navn til personen som skulle være seater, i år trenger man enten mobiltelefon nummeret eller mailen til den som skal være seater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå