lceman™ Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Når skal vi få sånn flott hjemmeside med animasjoner som TS-rekka har? Aldri, da jeg verken har betydelige fritidsproblemer, eller er akutt tilbakestående. 3 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Når skal vi få sånn flott hjemmeside med animasjoner som TS-rekka har? Aldri, da jeg verken har betydelige fritidsproblemer, eller er akutt tilbakestående. Takk. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg tror ikke det behøver å være akutt. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Savner HW-rekka! Men det ble crew på meg i år (igjen), så da får jeg nøye meg med å slenge innom og hilse på iblant (igjen). Koselig med tradisjoner! ^^ Når skal vi få sånn flott hjemmeside med animasjoner som TS-rekka har? Aldri, da jeg verken har betydelige fritidsproblemer, eller er akutt tilbakestående. Og godt er det. Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Hey, vi er 4 firsttimere på tg, er det mulighet for oss å melde oss på rekka? Eller er det bare "faste" HW members? Endret 28. desember 2011 av InZaneAga Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hey, vi er 4 firsttimere på tg, er det mulighet for oss å melde oss på rekka? Eller er det bare "faste" HW members? Tror det er sistnevnte. På TG12 så har de egne plasser til såkalte "firsttimere"! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg var på HW som firsttimer. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg var på HW som firsttimer. Det var? Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg var på HW som firsttimer. Konge, er jo ofte inne å kikker på forumene, men er ikke "aktiv" med å kommentere. Hadde vært kult å sitti sammen med noen med erfaring fra tidligere parties Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg var på HW som firsttimer. Det var? Fantastisk. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Hey, vi er 4 firsttimere på tg, er det mulighet for oss å melde oss på rekka? Eller er det bare "faste" HW members? Det er bare å melde seg på når påmeldingen åpner. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Om det er nokon som kan hjelpe meg å skaffe meg 3 billettar (kan vere 1 her og 1 der, sålenge eg får 3 totalt) så kjem eg gladeleg! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 I morgen, ganske nøyaktig litt etter at jeg har kommet meg hjem igjen fra hvor jeg nå enn skal, kommer påmeldingsinformasjonen. 1 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Og påmeldingen er åpen. Jeg ber om at dere leser og følger de forvirrende instruksjonene jeg gir, det blir mye lettere å være meg da. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg savner HW-rekka litt. Men forhåpentligvis får jeg vært med på pizza i år(hvis jeg får lov). ^_^ Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hvis du skal værra med på pizza, får du fadern meg værra med på gruppebildet, også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå