lceman™ Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Hvis noen føler at de ikke fikk helt riktig størrelse T-skjorte når jeg nå gikk og tredde dem ned over hodene deres, så går det an å bytte, jeg tror jeg har et par andre størrelser å velge mellom. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Dere bør storme til R60 S54 eller noe alle mann, Petter og Balli tar alle T-skjortene. Har både HW.no og Gamer.no T-skjorter. Kan jeg også få? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Passet bra med en t-skjorte nå, moren min kastet den fra 2008 for noen år siden. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Sitter med Gamer skjorta, ante ikke hvor den kom fra før nå. Flere HW skjorter igjen? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Kanskje, kanskje ikke? Du får komme bortom og sjekke. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Passet bra med en t-skjorte nå, moren min kastet den fra 2008 for noen år siden. Jeg har med min. ^^ Jeg blir sikkert å se med den etterhvert. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Klokka 18 tar vi gruppebilde utenfor skipet, som før. Ta på dere det største gliset dere har, og møt opp! 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Ligger bildene noe sted enda eller? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Nei, de kommer vel i morgen fra min side, tenker jeg. Og det er ene og alene fordi jeg ikke gidder gjøre det nå. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 SÅ LAT! Du vet du er på tg når man har øreringer av glowsticks sooo fortis petter FY! 2 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Bilder ligger nu i den rette tråden. Link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå