lceman™ Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Seatingen stenger i kveld kl 2359, så alle eventuelle innvendinger på hvor folk er plassert bør være i en innboks nær meg i god tid før det. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Er det mange som blir misfornøyde hvis jeg sier at jeg var innom kontorene til Mediehuset Tek AS i går, og fikk overlevert en svær pappeske med noe som har vært etterspurt de siste par-tre åra? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Det er mer et spørsmål om "hvem?" 1 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hørte snakk om pizza en dag fra en forumtøs ved navn Guri, er dette noe som vi som dessverre ikke sitter i HWrekka har muligheten til å snike oss med på? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hørte snakk om pizza en dag fra en forumtøs ved navn Guri, er dette noe som vi som dessverre ikke sitter i HWrekka har muligheten til å snike oss med på? Det spørs hva pollen sier når den dagen kommer. ...og hvorfor i alle helvetes dager du sitter på feil rekke? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Det spørs hva pollen sier når den dagen kommer. ...og hvorfor i alle helvetes dager du sitter på feil rekke? Fordi sitter med folk fra skolen, ingen god unnskyldning, dessverre Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Når drar vi på pizza-tur? Det blir vel på fredag, hvis vi skal følge tidligere år. Jeg skal lage en tråd straks, men jeg vet ikke om det er noe poeng å ha avstemning om dag, for det er vel fredag som funker best uansett. Da kan vi ta gruppebilde først, og så spise. Fordi sitter med folk fra skolen, ingen god unnskyldning, dessverre Enig. Men hvis du er heldig, lar demokratiet deg bli med likevel. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Fredag etter 6 hadde passet perfekt, har lyst til å få med meg forelesningene til Simon McCallum Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ingen IRC-kanal for HW-rekka i år? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Føler meg shunned fordi jeg ikke sitter med dere andre. Im gonna make my own rekke, with black jack and hookers Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Pizzatur og gruppebildet kan diskuteres her. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Jeg har intet mindre enn to pappesker med T-skjorter jeg vil bli kvitt... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Dere bør storme til R60 S54 eller noe alle mann, Petter og Balli tar alle T-skjortene. Har både HW.no og Gamer.no T-skjorter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå