TheMartine Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Da blir det å bygge ny server og bygge om maskina mi i helga. Kanskje jeg drar på Ikea og får tak i noe hylle greier også Har ikke du masse hyllerester? Du kunne sikkert bygget hyller helt opp til taket med alt det materialet. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Da tror jeg at jeg har ryddet opp i seatingen, skal se om jeg får ut oppdatert seatmap etterhvert. Send meg en PM hvis noe er alvorlig galt. Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Noen som har peil på sånn ca hvor switchene blir? Og hva man evt gjør om man får en switch midt i en hylle? Eller på plassen sin. I mitt tilfelle er vi 4stk, men kun 1 tomannshylle så vi får byttet om på plassene om switchen skulle treffe plassen vår. Vi er seatet fra Rad 61, Sitteplass 57 til Sitteplass 60. Hvilke av de plassene vil treffe en switch, eller få pall mellom beina. Får jeg pall mellom beina blir jeg grinete! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Tja, slik så i det minste switchen som jeg satt rett ved siden av meg, i fjor: Ang plassering av paller: Endret 29. mars 2012 av Borbra Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Noe jeg ikke skjønner helt her.. Blir plass nr3 med pall imellom beina? Hvor mange plasser der det mellom vær pall? 2 og en halv? r Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg har et viktig tema vi må diskutere. Når det gjelder pizzatur, så er det jo eksepsjonelt populært å være med. Men i år er det vel også eksepsjonelt mange som har forlatt HW-rekka til fordel for andre. Jeg aner da at det kan bli snakk om at en del av disse ønsker å likevel være med ut og spise. Så hvor strenge skal vi være på det? Skal vi ta med alle som vil? Skal jeg bestemme ut fra hvem jeg like og ikke liker? Skal man åpne for bestikkelser? 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 kun HW rekka! Iceman! Jeg jobber natt i år, så jeg krever litt å få være med dere til Stange en tur. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Jamen... Jeg kjører fortsatt to-seters varebil =/ Hvor flink er du til å ligge veldig rolig i et lasterom, forkledd som en pappeske? Endret 1. april 2012 av lceman™ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Kanskje det ja, men ikke i kveld. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Torsdags morgen eller noe sånt? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jamen... Jeg kjører fortsatt to-seters varebil =/ Hvor flink er du til å ligge veldig rolig i et lasterom, forkledd som en pappeske? Hm. Veldig? :---D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg har et viktig tema vi må diskutere. Når det gjelder pizzatur, så er det jo eksepsjonelt populært å være med. Men i år er det vel også eksepsjonelt mange som har forlatt HW-rekka til fordel for andre. Jeg aner da at det kan bli snakk om at en del av disse ønsker å likevel være med ut og spise. Så hvor strenge skal vi være på det? Skal vi ta med alle som vil? Skal jeg bestemme ut fra hvem jeg like og ikke liker? Skal man åpne for bestikkelser? Hm, noen utenfor kan da alltids få lov Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Stemmer for ingen andre enn HW-folk. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Kun folk som er på diskusjon.no 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå