BlaBlaBla| Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Endelig er datan ferdig :smile: . Måtte vente lenge på noen datadeler fra databutikken.. Monterte asetek waterchill men pompa funka ikke så bra så det blei vifte.. Bilde av min Chieftec. Flere bilder på denne web side og mere info om data kommer der også. http://home.no/kjsve Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Synes det så tøft ut Litt uklare bilder dog.. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Helt OK mod Litt "standard" kanskje, men helt godkjent. Hun damen gjorde seg bra nede i hjørnet 8) Hvis du tar imot tips ville jeg gjort noe med frontene på CD-Romene dine, for de var litt for lysende hvite Kanskje ryddet litt i ledningene dine også? Stå på! Mvh. Dings PS. Noen av bildene var som han før meg skrev litt uklare og store. Lenke til kommentar
BlaBlaBla| Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Takk! Tar gjerne i mot tips om kva mere eg kan gjøre.. Har planer om og fiks hull i platen der hovedkort er montert. Og skjule ledningene til hd osv.. Lenke til kommentar
daho Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Lakker frontene til cd-rom og brenner. Putt katode nr. 2 oppe. Rydd i kablene. Hold kameraet stille, og trykk på blomst knappen når du tar nær bilder. Eller ser det bra ut. Bra du tok med bilder og ikke skrev se min super mod uten bilder. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Huff. Vist eg var deg, ville eg ha sprunge te butikken med ein gång, å kjøpt ny dør. Du har satt inn eit ALT for stort vindauge. Det er rettogslett STYGT! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Synes det var greit pent, jeg. Lenke til kommentar
formann Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Huff. Vist eg var deg, ville eg ha sprunge te butikken med ein gång, å kjøpt ny dør. Du har satt inn eit ALT for stort vindauge. Det er rettogslett STYGT! På tide å komme med et positivt svar på en "min mod" post synes jeg. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Eg seier noko positivt, når eg ser ein modd som ikkje er heilt lik alle andre sine. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Øy! Kan du forklare litt om den dama, hva det er for noe? (klistremerke elns?) Og hvordan du har laget den(hvor du har kjøpt ? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Øy! Kan du forklare litt om den dama, hva det er for noe? (klistremerke elns?) Og hvordan du har laget den(hvor du har kjøpt ? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=SWETMFG1 De har de på microplex. Lenke til kommentar
Electron Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Huff. Vist eg var deg, ville eg ha sprunge te butikken med ein gång, å kjøpt ny dør. Du har satt inn eit ALT for stort vindauge. Det er rettogslett STYGT! altfor å bry deg? liker du slike kommentarer? nehei, trodde ikke det. Sleng ut bilder av din modd, så får vi se.. (gadd ikke søke etter om du har lagt den ut før) Lenke til kommentar
formann Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Huff. Vist eg var deg, ville eg ha sprunge te butikken med ein gång, å kjøpt ny dør. Du har satt inn eit ALT for stort vindauge. Det er rettogslett STYGT! altfor å bry deg? liker du slike kommentarer? nehei, trodde ikke det. Sleng ut bilder av din modd, så får vi se.. (gadd ikke søke etter om du har lagt den ut før) Hehe.. vært forsiktig med hva du ber om.. så vidt jeg kan huske så var den ikke noen fryd for øye. Et hesligt knall-gult chieftek kabinett. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 grei mod, men jeg er litt lei av chieftec med plexi og alt det der.. mange som har det å har selv hatt det.. men det er ikke alle som mener det samme som meg da.. Lenke til kommentar
Electron Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Huff. Vist eg var deg, ville eg ha sprunge te butikken med ein gång, å kjøpt ny dør. Du har satt inn eit ALT for stort vindauge. Det er rettogslett STYGT! altfor å bry deg? liker du slike kommentarer? nehei, trodde ikke det. Sleng ut bilder av din modd, så får vi se.. (gadd ikke søke etter om du har lagt den ut før) Hehe.. vært forsiktig med hva du ber om.. så vidt jeg kan huske så var den ikke noen fryd for øye. Et hesligt knall-gult chieftek kabinett. hehe, javell. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 åå jippi enda et som hører til i TG case-mod compoen!!! Lenke til kommentar
formann Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 åå jippi enda et som hører til i TG case-mod compoen!!! Er det Michael Jackson med en dildo i hånden du har som avatar? Edit: kan noen fortelle meg hvorfor "d i l d o" er sensurert? banningen kan jeg skjønne, men det får da være grenser. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 litt for standar?? Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 kan du ikke ta litt bedre bilder ! synes ikke de så bra akurat ! Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 få svarte fronter på cd-rommene det ser tragisk ut med grå fronter på svart kabinett. ellers bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå