gerrardo Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Spørsmålet mitt er ganske enkelt. Hvordan møte nye mennesker utenom fester? Når dagene går til jobb, trening og litt fritid.. Hvordan skal man da møte nye mennesker om man ikke drar på fester? På ny plass man ikke kjenner så mange så er dette virkelig noe jeg har begynt å tenke på. Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Tja kva med å slå saman ei formkake, laga ei kanne kaffe/te og ta ein tur og invitera eit par av naboane? Slå av ein prat med han/henne som du har sett reiser kvar dag med same buss som deg? Ta nokre månader som "prøvemedlem" i eit lag/ein klubb du berre har LITT interesse for og sjå om det er nokre hyggjelege folk her (og der du aktiv og deltek på tll dømes ein dugnad her på fritida di kjem du ofte VERKELEG inn på folk). Mange høve - må berre nytta dei . Sjølv er det vel knapt nokre av dei eg kjenner og tek meg tid til å PLEIA omgang med eg har møtt på fest fyrste gongen. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Den beste måten å treffe nye mennesker er å gå langs kaia, der er det alltid jenter som går tur med hundene. Så koser du med hunden og etterpå snakker du litt med henne for å få igang en samtale. 1 Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ikkje dårleg tanke, LonelyMan, men kanskje ikkje HEILT lettaste løysinga om no TS skulle bu på Geilo eller i Karasjok? Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Hehe : ) Jeg bør i by, så det er en mulighet.. Men det er liksom litt vanskelig.. Jeg har liksom alltid vært en gutt som har lett for å finne meg jente osv.. Men det er det jeg er på utkikk etter, men syns dette med å treffe "henne" er vanskelig.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Tror du virkelig at alle par der ute har møtt hverandre på en fest? Har selv hatt mange kjærester, og tror kanskje jeg har møtt to av disse i festlige forbindelser. Du må bare ta tiden til hjelp, da det å møte "drømmedama" kan være veldig tilfeldig. Det trenger ikke å være på en fest eller ute på byen. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Interesser og hobbier. Altså, for å gi et par tilfeldige eksempel: - Trening - SATS? - Kristen - kirken/menighet? - Politikk - melde deg inn i et parti og delta på aktiviteter/arrangementer i regi av partiet. - Musikk - f.eks korps? Ikke bare får du bekjent-/vennskap med medlemmene, men de fleste korps arrangerer ting i eget regi, samt opptrer på opplegg i andres regi, og du får sannsynligvis prenty av muligheter til å møte andre. - Ulike andre interesseorganisasjoner 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå