heimsvik Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg skal formatere en dell studio 1537 orginalt med vista, men installerte windows 7. og skal formatere den til sånn den var når jeg kjøpte den. før så har jeg alltid trykt F8 flere ganger også tar jeg det derfra, men nå funker ikke det. noen ideer? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 har du prøvd F10 evt enterknappen? Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 funka ikke :/ Lenke til kommentar
greenman Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) mulig at du har slettet gjennoppretings partisjonen når du installerte windows 7? Endret 25. september 2011 av Bibow Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 er det jeg er litt smålig redd for, vet du om noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 finne fram CD(ene) som fulgte med pcen når du kjøpte den =) Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 de eneste cdene som fulgte med var: - Dell mediadirect 4 - Dell webcam sentral - Microsoft works 9 - Dell drivers and utilities ingen av de er vel selve OSet? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hmm. Rart at det ikke fulgte med en recoverydisk. Du kan jo søke litt rundt å se om du finner recoverydisk for din modell på nettet. Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 (endret) men før jeg oppdaterte den til windows 7 så var det en liten del av harddisken som het recovery, men får vel ikke gjort noe med det. Fant ikke noe når jeg googla :/ men noen annen måte som funker å formatere den på? Endret 25. september 2011 av heimsvik Lenke til kommentar
greenman Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Da forsvant helt sikkert denne partisjonen når du installerte windows 7. Hvis du ikke har recovery CD eller recovery partisjon får du ikke stillt den tilbake til slik den var da du kjøpte den. Men du kan jo selvfølgelig installere en clean Windows7 / Vista / whatnot på den uansett. Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 sant nok, tenkte kanskje på å innstallere ubuntu på den, siden har fått en ny pc som jeg egentlig bruker. så tenkte bare å alltid a den koblet til tven, som en media ting Lenke til kommentar
greenman Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 en dedikert xbmc pc er ikke dumt! Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 aldri hørt om xbmc før, hva fungerer det best på? windows eller linux? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Sjekk ut http://xbmc.org/ Et program som gjør pcen din til et mediesenter. Det kan kjøres på båte windows, linux og osx. Regner med at det fungerer like bra på alle. Har selv prøvd det på alle, og har ikke hatt noe problem. Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 trur jeg går for å installere windows 7 home premium jeg, ubuntu sliter jeg så mye med å installere program og sånt, terminalen er noe bullshit Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå