leorat Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 hvis jeg, som 18 åring, er i den situasjonen at jeg kræsjer en bil som ikke har forsikring for personer under 23 år, er det slik at forsikringen ikke gjelder, eller blir det bare en latterlig høy egenandel? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 I teorien så kan vel forsikringen ugyldiggjøres, men av hva jeg har hørt fra tidligere saker så blir det bare en forhøyet egenandel. Lenke til kommentar
leorat Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Da ender det opp med å bli et sjansespill, som kan koste skjorta! Holder meg unna den jeg. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Se i vilkår. Somoftest, men ikke alltid, er egenandelen økt med 20 000kr maksimalt. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 hvis jeg, som 18 åring, er i den situasjonen at jeg kræsjer en bil som ikke har forsikring for personer under 23 år, er det slik at forsikringen ikke gjelder, eller blir det bare en latterlig høy egenandel? Kan hende at du til slutt må betale flere millioner vist det er personskader osv. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Endre forsikring, koster noen hundrelapper ekstra i året hos de fleste selskapene. Problem løst. Lenke til kommentar
leorat Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 har gjort det, på ene bilen, men hvis det ikke var store økningen i forhold til egenandel, kunne jeg ha beholdt samme forsikring på den andre! får lese meg opp litt! Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 nemiforsikring skal da ha 10 tusen kr ekstra i egenandel hvis føreren er under 23 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå