Ghazaa Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Jeg sitter og venter på at iPhone 5 (evt. 4s) skal bli lansert. Jeg ser jo ofte at flere av teleopperatørene legger ut iPhone uten binding flere tusenlapper over prisen hos applestore.no. Er det slik at det tar lengre tid før en ny telefon blir tilgjengelig i applestore, og at andre derfor i mellomtiden kan ta overpris? Eller kan jeg bestille nyeste iPhone til standard 4800,- (..ish) hos applestore på lanseringsdatoen? PS: Alle kritiske android-fanboys kan la være å svare. Jeg har grundig erfaring fra begge OS, og iOS fungerer best for meg Endret 24. september 2011 av Ghazaa 5 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Er ikke godt å si. De gjør det vel fordi de vet at de får solgt uansett. Det jeg gjorde sist var at jeg la inn en ordre hos apple.no og en ordre hos telenor med binding. Den ble først sendt fra telenor så jeg kansellerte bare abb. med en gang og betalte bruddgebyret. Ble noen hundrelapper dyrere. Denne gangen bli jeg nok å bare legge inn ordre på apple.no. Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ingen vet, men i fjor startet de vel en dag eller noe etter teleoperatørene. Jeg satser uansett å kjøpe direkte fra Apple. Var jo bare kaos hos telenor i fjor vertfall.. 1 Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg ser jo ofte at flere av teleopperatørene legger ut iPhone uten binding flere tusenlapper over prisen hos applestore.no. Det er ingen norske operatører som selger iPhone uten binding/abonnement. De selger kun med abonnement, og da får du naturlig nok en høyere totalpris enn om du kjøper den uten abonnement. Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Jeg ser jo ofte at flere av teleopperatørene legger ut iPhone uten binding flere tusenlapper over prisen hos applestore.no. Det er ingen norske operatører som selger iPhone uten binding/abonnement. De selger kun med abonnement, og da får du naturlig nok en høyere totalpris enn om du kjøper den uten abonnement. Mente å huske at jeg har sett de til salgs uten abb, men mulig jeg husker feil.. Med abb blir de ekstremt dyre ja.. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Med abonnement får man ofte en pakken med forbruk inkludert også, så hva som er lønnsomt kan variere avhengig av ens fobruk. Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Med abonnement får man ofte en pakken med forbruk inkludert også, så hva som er lønnsomt kan variere avhengig av ens fobruk. Jobben dekker all bruk Vil bare ha telefonen jeg.. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Apple har hatt en viss tradisjon for å prioritere egne salgskanaler når volumet er knapt. Jeg kommer til å legge inn bestilling direkte hos Apple så fort det lar seg gjøre og lever greit med muligheten for at jeg kunne fått den tidligere om jeg sto i kø på rett sted. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Med abonnement får man ofte en pakken med forbruk inkludert også, så hva som er lønnsomt kan variere avhengig av ens fobruk. Jobben dekker all bruk Vil bare ha telefonen jeg.. Det gjør jo valget en del enklere. Apple har hatt en viss tradisjon for å prioritere egne salgskanaler når volumet er knapt. Jeg kommer til å legge inn bestilling direkte hos Apple så fort det lar seg gjøre og lever greit med muligheten for at jeg kunne fått den tidligere om jeg sto i kø på rett sted. Dette var tankene mine da iPad2 ble sluppet. La inn bestilling på nettet, måtte vente en 6 uker. Jeg hadde spart 3 uker på og kjøpe den fra Elkjøp f.eks. Kjipt og gå og vente på en vare som er tilgjengelig i butikkene rundt deg. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Joda, godt mulig jeg ender opp med å ta feil. Begynner å bli så gammel og grå at jeg skal klare å leve noen uker ekstra med gammel telefon, eller så kan jeg jo bare sende tilbake den som kommer fra Apple hvis jeg får kjøpt en et annet sted først (skal også ha uten abonnement, så sjansene er ikke alt for store ...). Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Ingen vet, men i fjor startet de vel en dag eller noe etter teleoperatørene. Jeg satser uansett å kjøpe direkte fra Apple. Var jo bare kaos hos telenor i fjor vertfall.. Var kaos hos Telenor ved lanseringen av 3GS også, men det var det vel egentlig med alle operatører såvidt jeg husker. Tenker å legge inn en bestilling på applestore asap jeg også, håper bare det ikke drøyer før de legger ut for salg. Endret 3. oktober 2011 av 2bb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå