Refi Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hei, jeg lurte på om jeg kan bruke Airlink 29150 som aksesspunkt til en annen router i huset uten å måtte bruke tråd for å koble de to routerne sammen? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Syphilitic Sonja Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Om den har WDS støtte skal det gå bra. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Noen som vet om den har det? Lenke til kommentar
Syphilitic Sonja Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 I følge Jensen's hjemmeside har den det. Jeg kjører 89300 som du har tenkt, det funker bra, men går utrolig tregt. Lenke til kommentar
JensenScandinavia AS Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Se på denne PDF for hvordan du setter opp Universal Repeater. http://www.jensenscandinavia.com/downloads/Jensen/AL29150/JensenAirLink_11n_Universal%20repeater_NOR.pdf Mvh. Tor JensenScandinavia AS Lenke til kommentar
Syphilitic Sonja Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Min erfaring me Jensen er som sagt meget dårlig. Det finnes sikkert in mye bedre løsning enn å bruke en 89300 som WDS, hastigheten jeg oppnår er ikke mer enn 3Mb/s. Jeg har også forsøkt andre Jensen prdukter og de er ikke særlig stabile selv om du får 20 års garanti, hva enn det er godt for. Gå heller for Linksys/Cisco løsninger, de er litt dyrere, men funker mye bedre enn Jensen som lager dårlige, billigprodukter. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Jeg bruker denne routeren som aksesspunkt og har ikke hatt noen problemer med det, men selvfølgelig så er cisco mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå