greenman Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Når jeg søker etter Norsk Tipping på marked fra telefonen finner den ingenting. Men når jeg søker på market.android.com får jeg opp dette: Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hmm android ftw? Hva skjer om du trykker på + rett til høyre for Vision, får du opp noe mer informasjon nå? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Hmm android ftw? Hva skjer om du trykker på + rett til høyre for Vision, får du opp noe mer informasjon nå? Oi, se der ja. Da kom det; Denne varen kan ikke installeres i landet for enheten din. Virker som de tror at jeg ikke er i Norge. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Er du på browsern på pc'en din å tester dette eller? Hva om du søker via market appen på mobilen? Eventuelt kan det være noen innstillinger som du kan forandre på? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Bildet er fra pc browser ja. Og når jeg søker på mobilen får jeg ingen reslutater. Kan sjekke litt rundt på instillinger på mobilen. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 send spill til 1960 så får du enn java-app, gjorde d samme med min galaxy tab Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 send spill til 1960 så får du enn java-app, gjorde d samme med min galaxy tab ... Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Tele2 fremstår som "svensk", om jeg har skjønt det riktig.. Norsk Tipping-app'en fungerer strålende på min Desire Z, men jeg har altså ikke Tele2.. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Tele2 fremstår som "svensk", om jeg har skjønt det riktig.. Norsk Tipping-app'en fungerer strålende på min Desire Z, men jeg har altså ikke Tele2.. Ja, godt mulig det. Sjekket litt rundt nå og ser at andre har tilsvarende problemer. Samme greiene med storm appen. Den er kun tilgjengelig for "norske" telefoner. Får vel ta en telefon til tele2 å spørre etter en løsning. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Prøv å sette telefonen i flymodus, og last ned fra market (på telefonen) via wifi. 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Ta ut SIM-kortet og last ned. Dette skyldes at Tele2 er en jallaoperatør. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Prøv å sette telefonen i flymodus, og last ned fra market (på telefonen) via wifi. smart. det hadde jeg ikke tenkt på. takk for hjelpen =) Fikk installert, men når jeg skal aktivere fødselsnummeret mitt tar telefonen en restart :O Endret 25. september 2011 av Bibow Lenke til kommentar
undeadsoul Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 beklager for å dra opp en gammel tråd, men jeg har samme problem som trådstarter, bare med en del andre apper, og jeg har telenor. Jeg veit at de er tilgjenglig i Norge, som feks: Need for Speed Hot pursuit. Er ett irriterende problem. er det ikke noen annden varig løsning enn å ta ut simkort og laste ned via Wifi? Har SE Xperia arc s, ICS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå