MrJavalava Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Etter å ha oppdatert Catalyst driveren til ATI 5850 kortet, får jeg problemer med å kjøre opp skjermbildet via hdmi på tven. Jeg har prøvd ulike settinger og sjekket at følgene er satt: 1680x1050 60hz Tven skal visstnok støtte 1920x1080 når jeg ser på skjerm oppløsningen i innstillingene, men bruksanvisningen sier at 1680x1050 er uansett maks. Foreløpig så er den eneste måten å få tilbake skjermbildet, er å nedgradere Catalyst til 11.6. Noen andre som har tilsvarende erfaringer? Endret 9. oktober 2011 av MrJavalava Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Etter å ha fiklet mye med innstillingene i Catalyst Control Center. Fant jeg ut at hvis jeg satte Pixel Format til YCbCr 4:2:2 - (da full rgb 4:4:4 pc ikke fungerer) så funket skjermen. deretter satte jeg under display color tabben: Enable GPU Scaling --> scale image to full panel size Enable ITC processing Edit: Oppdatert til 11.9 da 11.8 inneholder bugs som påvirker hdmi. Endret 9. oktober 2011 av MrJavalava Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå