Delvis Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Sjelden jeg ser underholdningsprogrammer på NRK lenger. Men QuizDan syntes jeg virker som et postivt innslag. "Endelig noe skikkelig igjen" tenkte jeg da jeg så det første gang. Vet ikke hva andre synes? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Har ikke sett programmet, men sikkert hundre ganger bedre enn Skal vi danse. 1 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 personlig så har jeg sansen for litt kunnskap programmer, så dette var ikke så værst. det var verre med poengsummen min på lørdag, men det er en annen sak Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg har storkost meg med begge episodene så langt. Dan er en fantastisk TV-personlighet med lang fartstid. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Syntes det absolutt var artig, og bedre enn Skal vi danse. TV-publikum er visst ikke helt enig med meg, var oppslag i avisa at det ikke var mange som så på QuizDan, men foretrakk heller glitter og glamour på dansegulvet... Vel, synes ihvertfall det er bedre å se folk prestere med den kunnskap de har, enn å se kjendiser vrikke på rumpa og tenåringsjentene stemme frem den som vrikker best/har best trynefaktor... 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Her viser NRK seg fra sin beste side Endret 9. oktober 2011 av groenn 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå