Astrid E. Saltveit Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Valmue i vase Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Der fikk du lastet opp ja! Delikat og flott dette! Liker det jeg ser. Synes kompen her funker bra. Mulig et ørlite kutt nede kanskje..! God 4'er fra meg! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Der fikk du lastet opp ja! Delikat og flott dette! Liker det jeg ser. Synes kompen her funker bra. Mulig et ørlite kutt nede kanskje..! God 4'er fra meg! Ja, det hender man får noen lyse idéer når man går en tur i skogen - jeg kom på at jeg skulle prøve å ha mellomrom før .jpg i filnavnet og da gikk det som smurt. Takker så mye for hyggelig tilbakemelding Når det gjelder utsnittet syntes jeg den trengte litt luft rundt seg og litt høydeformat også, men sånnt kan jo alltid diskuteres - takker for innspillet! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Dette falt jeg virkelig for Et flott komp, sylskarpt i fokusområdet og en perfekt DOFF Delikate og harmoniske farger Kunne kanskje gjort seg med et lite kutt i bunnen, men det er bare en liten detalje Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 et litt uvanlig blomsterbilde som falt i smak hos meg :=) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Fint og spennende bilde.den litt spesielle komp ga på en litt merkelig måte liv til bilde,da tenker eg på forholdet mellom blomst og vase.4+kreativt og anderledes=5 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Tusen takk også til Wasco, fotogigen og Tor Foto for hyggelige kommentarer og innspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg