Jaudu Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Satt inn en splitter ny pioneer 2-din 3300bt. Fungerer så å si helt perfekt. Men når jeg kobler til min iPhone 4 via USB, så får jeg kun lyd, ingen bilde, hvis jeg bruker spotify eller YouTube f.eks, så kommer det ikke noe bilde får bytta sang på spotify da, og hører musikken. Såvidt jeg har forstått så skal man kunne se f.eks. YouTube videoer i app mode? Kan noen hjelpe meg og få dette til å virke? Er det noe innstillinger på iphonen eller spilleren jeg må justere på? Endret 24. september 2011 av Jurigs Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Kan du se film på selve spilleren nå da?? Har du koblet til den ledningen som egentlig skal til håndbrekket? Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Ja har prøvd med vanlig DVD, den virka helt fint har koplet håndbrekk ledningen til jord, så det virker helt fint Er bare at det ikke kommer video på f.eks. YouTube når jeg har den på app mode. Kommer bare lyd iPhone styringen fungerer perfekt når jeg bare bruker "iPod" og ikke noe apps. Da kommer album, og tittel på sangene opp. Men i spotify så får jeg bare opp lyd, men ingen sangtittel eller album etc. Kanskje jeg trenger den originale Pioneer ledningen? Bruker bare den originale iPhone kabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå