L.. Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 http://www.gamespy.com/avatars/index.asp Stort samling. Bare husk at animert avatar slik som er fyfy i dette forumet. Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Har sett noen på forumet som har mekka et "bilde"tegning av seg selv. Det ser ut som om ddet er gjort utifra en grunnmodell... Men, må sjekke ut siden Lenke til kommentar
sim Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 wow. For 10 min siden, søkte jeg etter denne siden på Google, gadd ikke lete så lenge. Visste jeg hadde vært inne på denne siden før, men husket ikke hvor den var. Tusen takk L.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Bare en kommentar til siggen din Fingolfin. Jeg kjøpte den i jula. Lovlig. (Riktignok i Thailand. menmen. Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Bare en kommentar til siggen din Fingolfin. Jeg kjøpte den i jula. Lovlig. (Riktignok i Thailand. menmen. WTF!!! :o :o :o Ikke ordentelig utgivelse vel? Noen kamerater av meg har en screener, men jeg vil vente til den komer på det lovlige markedet Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 en ekte avatar er bilde av deg selv .. (ok .. ikke ekte men kul!) så bli med i "Bilde av deg selv i avatar klubben" nå og bli kul i dag... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Bare en kommentar til siggen din Fingolfin. Jeg kjøpte den i jula. Lovlig. (Riktignok i Thailand. menmen. WTF!!! :o :o :o Ikke ordentelig utgivelse vel? Noen kamerater av meg har en screener, men jeg vil vente til den komer på det lovlige markedet bah, det er special edition som teller uansett... Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Såklart! http://img-nex.theonering.net/images/scrap...apbook/6926.jpg http://img-nex.theonering.net/images/scrap...apbook/6925.jpg *Sikle* Gleder meg nå ja! Lenke til kommentar
L.. Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Merkelig dette. Hvordan det i det ene øyeblikket var snakk om avatar og neste øyeblikk handler om ringenes herre. Fy søren. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 De burde kanskje vurdere å legge inn en søkefunksjon på siden. Tok en evighet før jeg fant Wolfwood-avataren min (fra Trigun). Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Bare en kommentar til siggen din Fingolfin. Jeg kjøpte den i jula. Lovlig. (Riktignok i Thailand. menmen. WTF!!! :o :o :o Ikke ordentelig utgivelse vel? Noen kamerater av meg har en screener, men jeg vil vente til den komer på det lovlige markedet Det hele filmen men ikke den offesielle utgivelsen. Vet ikke åssen di har mekka det... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 en ekte avatar er bilde av deg selv .. (ok .. ikke ekte men kul!)så bli med i "Bilde av deg selv i avatar klubben" nå og bli kul i dag... /me er über-kul Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 en ekte avatar er bilde av deg selv .. (ok .. ikke ekte men kul!)så bli med i "Bilde av deg selv i avatar klubben" nå og bli kul i dag... jeg har også bilde av meg selv , bare som død Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 en ekte avatar er bilde av deg selv .. (ok .. ikke ekte men kul!)så bli med i "Bilde av deg selv i avatar klubben" nå og bli kul i dag... medlem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå