Dudeadgy Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Har tenkt å kjøpe meg høytalere for å bruke til spilling og høre på musikk med. Vil helst ha jack inngang, for da kan jeg bruke ipoden og høre på musikk. Er ikke så kravstor og skal bruke maks 5-600 kr på det. Jeg skal ikke ha hjemmekino pga liten plass. Sett litt på disse, vet noen om de er brukenes? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=620695#extra Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Når det kommer til sånne ting så får du det du betaler for.. Altså, de du linket til er ikke noe å spare på. Da hadde jeg heller kjøpt et headset hvis 5-600 er maks. Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Når det kommer til sånne ting så får du det du betaler for.. Altså, de du linket til er ikke noe å spare på. Da hadde jeg heller kjøpt et headset hvis 5-600 er maks. Har et godt headset, så jeg tror nok jeg dropper det og sparer til hjemmekino Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Når det kommer til sånne ting så får du det du betaler for.. Altså, de du linket til er ikke noe å spare på. Da hadde jeg heller kjøpt et headset hvis 5-600 er maks. Har et godt headset, så jeg tror nok jeg dropper det og sparer til hjemmekino Høres ut som en plan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå