AnonymDiskusjon Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg fikk i forgårs en hemoroide som igår kveld da jeg var på toalettet og gikk nr 2, sprakk, og jeg har siden igår hatt blødning fra anus Jeg har vært på jobb i hele dag så først nå har jeg hatt tid til å skrive. Eneste tiltaket jeg har kunne gjøre er å legge papir langs rumpesprekken for å ungå blodsøl i buksene som jeg har skiftet ca en gang i timen, og det er blodig hver gang. Har hatt hemoroider før, men aldri blødene, og har lest litt på wikipedia om det. Når vil det slutte å blø? Virker ikke som om det er mindre blod mellom hver gang jeg bytter papir. Er det katastrofe om jeg må gå nr 2 igjen? Fins det noen rektaltabletter som kan skaffes på apotek reseptfritt som fungerer? Burde jeg pelle meg til legevakten asap med det? (er jo megaflaut) Håper på svar Postet av anonym: 392570dd974b4cd7f68feaec3558b65d Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg kan ikke si at jeg har hatt det samme problemet selv, men det første jeg tenker er at du bør dra til legen asap. Jeg skjønner godt at du synes det er flaut, men en lege har sett/behandlet dette før, og garantert sett mye verre Du har ikke noe å tape på å få det sjekket, annet en hvitfargen i ansiktet ditt når du drar ned buksa Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Så hva har du funnet ut? Dro du til legen? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Gikk over av seg selv. Om det skulle starte igjen får vi heller ta en vurdering om doktoren er verd turen eller ikke Postet av anonym: 392570dd974b4cd7f68feaec3558b65d Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ved blødning fra endetarmen/rektum bør man alltid oppsøke lege. Dersom man skulle ha fått en svulst/kreft, er det en fordel at dette oppdages tidlig, ved spredning kan det være for sent å redde livet. Det er bedre å gjennomgå en pinlig og lettere ubehagelig undersøkelse, enn å miste livet fordi man var for flau til å oppsøke lege. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå