fsx v1.1 Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 fordi må ha en rask server og mye ram til plugins som vi har på serveren + logblock tar endel ram Vel, jeg tror fortsatt ikke du trenger 16 GB minne og en server til 560 kroner måneden, men hvis du er villig til å bruke slike summer skal jeg ikke stoppe deg. 16gb ram og 1000mbt oppp og ned er greit ingen lag, må bare restarte serveren noen ganger pågrunn av chunks blir ikke sletta i fra minne Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 fordi må ha en rask server og mye ram til plugins som vi har på serveren + logblock tar endel ram Vel, jeg tror fortsatt ikke du trenger 16 GB minne og en server til 560 kroner måneden, men hvis du er villig til å bruke slike summer skal jeg ikke stoppe deg. 16gb ram og 1000mbt oppp og ned er greit ingen lag, må bare restarte serveren noen ganger pågrunn av chunks blir ikke sletta i fra minne En 1000Mbit linje er greit? Det er ingen hensikt å hoste en Minecraft server på en så stor linje, om du ikke skal ha 1000vis av spillere på serveren(Noe som mest sannsynelig heller ikke er mulig pga. spesifikasjoner på serveren). Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hahahaha! 16GB til en Minecraft-server! Minecraft klarer ikke å reservere mer enn 4,2GB med minne uansett, og det er ytterst sjeldent at det vil skje. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Mest klikk-linker, referrals og lignende er ikke tillatt. Ett innlegg har blitt redigert.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Hva er det du har røyka? 24GB og 1000mbit opp? Hahahaha.... Skal du hoste server for 3000 stk? Endret 4. februar 2012 av Uthaugsing Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Minecraft klarer ikke å reservere mer enn 4,2GB med minne uansett, og det er ytterst sjeldent at det vil skje. Kilder?? ___________________ Da skal jeg begynne hostinga igjen og lurer på hvor jeg kan hoste for en billig penge? som går max 30-20 spillere? Lenke til kommentar
xabo Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 java.com? du skal være veldig flink om du klarer å bruke så mye minne anyway.. Lenke til kommentar
42 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Har bare leid server en gang, men var ganske fornøyd med denne: http://www.mcprohosting.com/ Bruker også Multicraft, og man får tilgang til alle filene lett Lenke til kommentar
Mintority Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Noen som har noen erfaring med disse?De var utrolig billig! Hvor er serveren plasert? Hvordan styrer man serveren? Ser ingen ting på about, ser ut som om nettsiden ikke er helt ferdig lagd... styres via MultiCraft i Think. Leier en 3Gb ram server der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-DFhcx7Qx Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 AvanteHosting er jo ganske billig og bra. Har en 144 player server der. Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg leier get-sourced, jeg vil anbefale den! Min server kjører med 3GB ram og klarer fint å hoste 40spillere uten lagg, og den har 10milioner tables i databasen. Det lagger så si aldri, beste hosten jeg har hørt om! Sender man en support melding så hender det ofte at man får svar innen ti minutter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå