RBW Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Dette hovedkortet har det du trenger for en liten rakker av en spillmaskin. Test: Zotac Z68-ITX WiFi Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Skjønner ikke hvorfor man skal bruke dette hovedkortet, om man uansett må kjøpe større kabinett grunnet skjermkortet. Lenke til kommentar
konrad_91 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 kan dere ikke teste et mini-ITX kabinett også? lian li har noen som støtter store skjermkort hvertfall, finnes sikkert flere. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Man kan fortsatt bygge veldig kompakte spillemaskiner, langt mer kompakte enn mATX, Ozelot. Noen eksempler er: Lian Li PC-Q08 og Silverstone Sugo SG07B. - Mortis Lenke til kommentar
Royalgipsy Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 poenget med ett z68 er at man kan utnytte den innebygde gpu i sandy bridge cpu ene og kan overklokke dem begge ganske saftig, det kan du ikke med de andre socklene så det er ikke samenlignbart med de andre kortene som ikke er z68 på noe annet en störrelse. Lenke til kommentar
DwightKS Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 "lite og søtt" hahaha n1 1 Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hva ER dette for anmeldelse da?! Dette kortet har jo tilogmed Z68 som åpner for overklokking, og dere tester ikke det? Dere er jo blitt VG's svar på dataverdenen, totalt uten innhold. Tabloidtester. 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Skjønner ikke hvorfor man skal bruke dette hovedkortet, om man uansett må kjøpe større kabinett grunnet skjermkortet. Sugo-07 er på ingen måter et stort kabinett og rommer de fleste high-end skjermkort med direkte luftinnsug fra siden samt også en diger 140mm vifte i toppen rett over CPUen. Glimrende kabinett for slike kort som dette. Med Z68 begynner miniITX gaming rigger virkelig å smake fugl. Får se om jeg klarer å vente til IB, har siklet på et Sugo-07 bygg i snart flere år siden det har vært tilgjengelig under både LGA1156 og nå LGA1155. Endret 26. september 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Gaspless Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Har dette kortet i et sugo SG07, som utgjør en sterk kombinasjon. Noe problemer med å finne tilstrekkelig CPU kjøler tilegnet kabinettet, må vurdere lukket vannkjøling pga plassen tilgjengelig. VIKTIG: Merk dere at mange, og da mener jeg mange har problemer med støy fra dette kortet. Det er som en konstant elektrisk høyfrekvens buzze lyd forbindet med kortet. Synd det ikke er andre Z68 mini itx kort å få kjøpt nå, da hadde jeg ikke kjøpt dette igjen. Skal levere inn mitt snart, for lyden er høy å mektig irriterende. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg har også hatt problemer med "buzzelyden" og har akkurat sendt kortet mitt tilbake til butikken. Får håpe jeg får tilbake et uten denne feilen. Det hjelper imidlertid noe å skru av "energy efficiency" i BIOS, men problemet forsvinner ikke helt. Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Skjønner ikke hvorfor man skal bruke dette hovedkortet, om man uansett må kjøpe større kabinett grunnet skjermkortet. Man må nok litt ut i bredden hvis man ikke klarer seg med integrert grafikk, men så mye større trenger det ikke å være: https://prisguiden.no/produkt/xfx-radeon-hd-6450-2gb-150945 Endret 28. september 2011 av Torpedo_Peter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå