Gjest Slettet+513 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Har dannet meg en hemmelig orden. Har noen forlag til hva som hører til i en orden? Jeg har det meste i orden. Men vil høre på forlag. Det skal være en Hemmelig orden så jeg kan ikke si agendaen. Endret 24. september 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det spiller ingen rolle. Er den så hemmelig, så er det bare du - og kun du - som kjenner til ordenen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Vel ja. Har tatt meg skolefri å greier. Målet er vel bare å samle enn masse venner rundt meg og gjøre ting i fritiden. Takk for svar. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Du må offre jumfruer en gang i året til en hednisk gud, denne offringa skal gjøre at dere vil være vellykede og rike resten av livet. Men pass på gudene blir lett sure, så du må huske og ofre dem på riktig dato, ellers vil gudene forbanne dere og dere vil ende opp som uteliggere. Hemmlige orgies er også en viktig del av en hemmelig orden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hehe ok Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det er mange rare folk på Diskusjon.no... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det er mange rare folk på Diskusjon.no... Er det ikke herlig å være en del av det? 1 Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Du må ha 5 hellige bud da, og de som ikke følger dem må gjennomgå helt syke og gjerne dødelige straffer. Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Ha ritualer som er like hemmelige som ordenen din. 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Propaganda. Det inkluderer et vanskelig åpningsoppdrag som gjør at de som er der føler mening. Utfordring gir mennesker følelsen av mening, selv om utfordringene er meningsløse. Desto sterkere utfordring desto mer tullprat er de villige til å svelge. (Det er vitenskapelig bevist!!!!(?!)!!!!!!111111OneOneOne) ((OG det er et tragisk faktum)) Propaganda standardform, som tatt rett ut av talen til Israels statsminister eller presten i kirken: Selvskryt om organisasjonen, selvskryt om organisasjonen, vilkårlige fakta, vilkårlige fakta, budskapet du faktisk vil formidle (de facto propaganda), en fin sang om organisasjonen som får dem til å glemme tullpratet du kom med og som får dem til å føle seg så dumme at de faktisk gir faen og tror at dette er viktig fordi de gjør noe som i utgangspunktet er helt teit. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Tråden stenges da den bryter med retningslinjene for posting i denne delen av forumet.. MVH KVTL Endret 25. september 2011 av KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg