Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll

Anbefalte innlegg

Slik er det på 360 også, er mye mere pop-in teksturer her i forhold til bc2.

Ok, så er bare slik det skal være på konsoll? Er ikke noe galt med andre ord?

Noe annet jeg ikke liker, sånn spillemessig, er at tanks har alt for liten effekt på infanteri og fly går for sakte:/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok rett og slett snakk om at hardwaren i disse konsollene våres begynner å kjenne sin begrensning ja :p Det var litt av en overgang å gå fra betaen på PC til 360 versjonen i går, ihvertfall i starten. 30fps oppleves som direkte hakking de første 10-20 minuttene. Nå er det lenge siden jeg har spillt BC2 på konsoll også, og av den grunn sugde jeg hard kjepp med gamepaden i hånda. Men det tok seg opp rimelig kjappt må jeg si!

Lenke til kommentar

Koser meg med singelplayer'n. Av en eller annen grunn går det ikke å spille multuplayer (er død før jeg egentlig er død, om dere skjønner). Gikk ikke i betaen (lag) og går ikke nå (lag). Men så har jeg jo bare 4Mbits linje.

Men jeg digger dette spillet meget godt! :D

Lenke til kommentar

Koser meg med singelplayer'n. Av en eller annen grunn går det ikke å spille multuplayer. Gikk ikke i betaen (lag) og går ikke nå (lag). Men så har jeg jo bare 4Mbits linje.

Har samme linje jeg....fikk spillet på onsdag og da var det ingen problem å komme online,gikk også smertefritt i går... frem til ettermiddagen......da ble det kork i systemet.

Må nå prøve om og om igjen men når man først kommer online så funker det bra helt til jeg quitter :)

Lettere å komme online med coop.

Lenke til kommentar

Noen her som har mic, er over 18, og som er gode engineers eller support? Har noen kompiser som jeg spiller med, men kunne alltids hatt flere. Merker at det er totalt anderledes med bare 2 i et squad som snakker istedenfor 4.

* Helst score by minute på rundt 300 og en positiv KD ( uansett om dette har lite å si) .

Må ha noen med meg som kan slå rekorden fra BC2 med 72 seiere på rad ! :) *skryt*

PS3, vel og merke. Burde egentlig vært en tråd for Xbox og en for PS3.

Endret av SixIlluZions
Lenke til kommentar

Det er nok rett og slett snakk om at hardwaren i disse konsollene våres begynner å kjenne sin begrensning ja :p Det var litt av en overgang å gå fra betaen på PC til 360 versjonen i går, ihvertfall i starten. 30fps oppleves som direkte hakking de første 10-20 minuttene. Nå er det lenge siden jeg har spillt BC2 på konsoll også, og av den grunn sugde jeg hard kjepp med gamepaden i hånda. Men det tok seg opp rimelig kjappt må jeg si!

Ja, men grafikken er fortsatt rimelig bra til å være konsoll må jeg si :thumbup:

Må også tilføye at det er absolutt by brettene som er best å spille på konsoll, for det skjer rett og slett for lite på de store brettene..dessverre:/

Lenke til kommentar

Pakket nettopp opp mitt Battlefield 3 spill, til xbox. Så det var 2 cdèr, hvordan installerer man disse? Setter man først inn cd 1 og installerer den, og så cd 2 og installerer den. Eller setter man inn cd 1 og installerer den, så starter opp, så får man spørsmål om å installerer cd 2? Hvordan fungerer det? Vet at på forza blant annet, skal man bare installere cd 1 og så installere nr2 når man får beskjed.. Gjorde feil engang, og fikk ikke alle bilene, osv. Så vil gjerne gjøre riktig. hehe, så håper noen kan hjelpe!!

Takk på forhånd =)

Lenke til kommentar

så installere begge diskene føre jeg startet spillet? Og så starte det med disk 1 eller 2 inni?? Får jeg da også beskjed om jeg vil installere HD pack også? Selv om jeg har innstallert begge diskene først?

HD-pakken ligger på disk 1. Så installere denne før du begynner på enspiller delen på disk 2. Om du har installert begge diskene har ingenting å si, ettersom du vil få en forespørsel om å installere HD-pakken etter at du har startet disk 1.

Lenke til kommentar

Jeg skaffa meg spillet til Xbox igår, og syns det er ganske bra. Hvis noen har lyst til å spille, er det bare å legge meg til. Merk at jeg kun spiller for moro skyld, jeg er egentlig ganske dårlig. I alle fall når det kommer til K/D, får jo som regel en del poeng.

Gamertag: lonehipster

Lenke til kommentar

Nesten umulig å drepe noen med jagerflyene, kommer ikke inn på Battlelog. Det står at jeg må kjøpe spillet. Er sikker på at jeg bruker samme konto. Er det noen som kommer inn i hele tatt?

Ingen problemer med å komme inn på battlelog. Jeg har to soldater der, en for Xbox 360 og en for PC. Samme login, altså brukernavn/passord. I battelog velger jeg bare fra en dropdown meny hvilken soldat jeg vil se stats til, platoon osv...

Lenke til kommentar

Står at jeg ikke har PSN på EA account, er samme kontoen. Hvordan kan jeg aktiverere PSN kontoen på EA. Får mailer av EA av kontoen min om tilbud osv.

Jeg logget inn på EA, med min konto der fra FIFA, og så var jeg automatisk innlogget på Battlelog. Så du går egentlig bare inn på EA, logger på med PSN-nicket ditt, og så skal alt funke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...