Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Jeg har nå søkt på "hardcore" inne i search fanen, gått igjennom ALLE serverne som har rush og finner ingen der som har minimap skrudd av. Er det virkelig ingen måte for meg å spille BF3 uten at minimap skal være skrudd på?? I så fall er det veldig skuffende =(

Lenke til kommentar

Jeg har nå søkt på "hardcore" inne i search fanen, gått igjennom ALLE serverne som har rush og finner ingen der som har minimap skrudd av. Er det virkelig ingen måte for meg å spille BF3 uten at minimap skal være skrudd på?? I så fall er det veldig skuffende =(

Når jeg spiller Hardcore-mode er det både minimap og killcam. Lættis, men uansett bedre enn vanlig mode.

Endret av att
Lenke til kommentar

Har et litt off-topic spørsmål her.. Har blitt bitt av BF3-basillen (uungåelig), og ønsker selvfølgelig som de fleste andre her, å maksimere min spilletid.

Problemet mitt er..min samboer. Hun har (av en eller annen grunn) ikke et ønske om at jeg skal spille mye BF3, og dermed okkupere tven (vi har bare 1, og mitt forslag om å kjøpe inn en til henne på soverommet ble ikke godt mottatt da hun tror det bare vil oppmuntre meg mer til spilling).

Derfor.. Jeg må nå finne en tv-serie hun kan laste ned og hektes på (film funker ikke, da dette er for kort) som gir meg noen fine dager fremover.

Tidligere favoritter hos henne:

Greys Anatomy, Frustrerte Fruer, The O.C, The Hills, The City (THe Hills spinoff'en), men også Fringe, Jersey Shore.

På forhånd takk :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Derfor.. Jeg må nå finne en tv-serie hun kan laste ned og hektes på (film funker ikke, da dette er for kort) som gir meg noen fine dager fremover.

Haha! Been there!

Mad Men, Dexter, og Heroes gikk alle rett hjem hos min samboer. Regner med hun har sett Sex and the City? Hvis ikke, har du jo mange, mange episoder der. :thumbup:

Du kan jo evt. koble konsollen på en pc-skjerm, hvis du har en.

Lenke til kommentar

Haha! Been there!

Mad Men, Dexter, og Heroes gikk alle rett hjem hos min samboer. Regner med hun har sett Sex and the City? Hvis ikke, har du jo mange, mange episoder der. :thumbup:

Du kan jo evt. koble konsollen på en pc-skjerm, hvis du har en.

Mad Men ble visst ikke spennende nok, Heroes sett (med stor suksess), Dexter må jeg kanskje prøve, men keen på å få sett den selv :p

Sett Sex and The City ja , hehe.

Er ikke så altfor lett det her, da hun har sett endel..

Lenke til kommentar

BF3(X360) landa i postkassa i dag, bestilte på tirsdag kveld. Sitter og installerer spillet på harddisk nå. Nesten ingen online nå midt på dagen, så da får jeg kjappe meg igjennom storyen til folk begynner å komme hjem i kveld. Må også skaffe meg Live Gold, det ordner jeg fra Maximuscards.com :):yes:

EDIT: Leif was here :ph34r:

Endret av iNtensimilla
Lenke til kommentar

Har et litt off-topic spørsmål her.. Har blitt bitt av BF3-basillen (uungåelig), og ønsker selvfølgelig som de fleste andre her, å maksimere min spilletid.

Problemet mitt er..min samboer. Hun har (av en eller annen grunn) ikke et ønske om at jeg skal spille mye BF3, og dermed okkupere tven (vi har bare 1, og mitt forslag om å kjøpe inn en til henne på soverommet ble ikke godt mottatt da hun tror det bare vil oppmuntre meg mer til spilling).

Tidligere favoritter hos henne:

Greys Anatomy, Frustrerte Fruer, The O.C, The Hills, The City (THe Hills spinoff'en), men også Fringe, Jersey Shore.

På forhånd takk :)

Du kan jo la henne sjekke ut One Tree Hill, der er det vil 8 sesonger så da har hun litt å se på.

Tilbake på topic: Har spilt en god del denne uken, og må si jeg er strålende fornøyd som gammel konsollspiller (kommet meg til PC nå!). Noen små irritasjonsmomenter er det, det største problemet mitt er problemet med servere. Synes det virker som de ikke klarer å holde 64 spillere, er tidvis mye lagg, noe som forsvinner på f.eks 48 spillere. Har egentlig spilt med folk som squad hele uken, men spilt en del alene i dag og må si hvor mange idioter det finnes som teammates. Så akkurat nå kan jeg bar vente på at folk kommer seg online og det blir litt teamplay igjen.

Lenke til kommentar

Er det normalt å oppleve en del texture pop in på konsoll(ps3)?

Hender innimellom at feks en vegg eller noe annet har helt elendig kvalitet, så ved å få god kvalitet mens man står å ser på!?

Tipper det er for det at grafikk kortet i ps3 ikke har nok minne, eller kan det ha skjedd noe feil under installasjonen av spillet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...