dan83 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 klarer ikke å komme inn på EA Online nå, selv om nette mitt funker helt fint. Flere med samme problemet? Spiller på ps3. Lenke til kommentar
Henro Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Kan man spleise på BF3 premium? Hvis jeg kjøper det og laster inn på min PS3. Da kan jeg vel bare logge på en annen PS3 også logge inn på min konto, så laste ned på en annen Playstation. Tror hvertfall dette går med spill, men premium aktiveres vel bare på en konto...? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Du får ikke brukt premium ned andre enn din konto, det har jeg vanskelig for å tro. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Premium linkes mot EA Online/PSN/XBL-kontoen din, så så fort han som eier den andre PS3en logger på sin egen bruker har han ikke Premium, selv om filene ligger på maskinen. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Er diskusjon.no serveren fortsatt aktiv? Isåfall, hvor finner jeg den? Ps3 eller Xbox? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 hvor får jeg lastet ned close quarters pakken? Ser at mapsa kommer opp, men kan ikke finne noe som helst sted hvor jeg kan laste ned pakken? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Via ingame store eller PSN/XBL. Spiller du på Xbox kan du ikke laste ned før tirsdag. Er du ikke Premium må du vente enda et par uker. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Via ingame store eller PSN/XBL. Spiller du på Xbox kan du ikke laste ned før tirsdag. Er du ikke Premium må du vente enda et par uker. finner ikke pakken i playstaion store eller ingame store? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Hvis du ikke er premium member finner du den ikke før om 10 dager. Edit: Men kartene kom i patchen nå, og premium-medlemmer på Playstation har fått pakken .Derfor kommer kartene opp. Endret 9. juni 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Noen som er med på litt Close Quarters ikveld på Xbox? GT: xYz Benizz Bare å legge meg til Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 finner fortsatt ikke close quarters pakken i in game store? Hva skjer, må jeg kjøpe prmium pakken eller?? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 og lyden dette jo fortsatt ut, spesielt på de store brettene. Dårlig av de ikke har ordnet opp i dette enda. Spiller på ps3. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Har ikke merket noe av at lyden faller ut på et halvt års tid eller noe. Ps3 her og. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg merker også at lyden blir mongo noen ganger. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 her skjer det relativt ofte, spesielt på caspian boarder og khar island Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 hvor blir det av close quarters pakka? spiller på ps3 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 hvor blir det av close quarters pakka? spiller på ps3 lurer jeg også på, for så vidt jeg vet, så skal den være tilgjenglig for alle ps3 spillere nå? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Close Quarters skal ha vært nedlastet med forrige path. Prøv å join en CQ game og se om det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå