lokeland Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Det var nettopp derfor jeg ble overrasket selv. Tilbringer mye tid i kjøretøy, og dette skjer nå konstant i både MBT, IFV og helikopteret. Har aldri opplevd det før. Prøvde forøvrig å bruke håndkontrollen til en kompis som var på besøk uten hell. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Har fått leigd tenar no, den heitter enkelt å greitt "Blasty Trasty's". Eg har lagt dei eg spelar fast med på VIP lista, og vegrar meg ikkje for å kaste ut folk når me er ein squad som skal inn å spele. Forutanom det er Dykk hjarteleg velkomne å spele :-) 3 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hadde joina hvis jeg hadde hatt xbox Godt initiativ!! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Har fått leigd tenar no, den heitter enkelt å greitt "Blasty Trasty's". Eg har lagt dei eg spelar fast med på VIP lista, og vegrar meg ikkje for å kaste ut folk når me er ein squad som skal inn å spele. Forutanom det er Dykk hjarteleg velkomne å spele :-) Serverinnstillinger? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Conquest, BF3 classic maps. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Ikke noe hardcore, ekstra tickets, friendly fire etc? Standardinnstillinger, mao? Merket det ved et par anledninger, noen ganger sklir siktet mot venstre av seg selv. Tror det egentlig er kontrolleren, men nå har dette hendt også med en annen enn den jeg brukte til å begynne med. Den gamle kontrolleren min har fått en skade slik at venstrestikka ofte blir stående i litt foroverlent posisjon. Ekstremt artig å snipe på et hustak når man sakte og umerkelig krabber utenfor kanten. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Extra tickets er vrøvl : < 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg spurte jo bare for å få vite For meg har det ingenting å si. En 1750 ticket fragfest på metro eller 150 ticket conquest på Kharg er ganske radikalt forskjellig. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Heilt standard. Er lei av spel med 2000 tickets. Men, map rotasjon og modi endrar eg etter etterspurnad og behov. Men, det går stort sett i Conquest. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Ja, utan om DLC maps. Har ikkje kjøpt dei enda. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 OKOK. Høres bra ut, tar sikkert turen innom i ettermiddag en gang Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Supert Optimus! skal ta en tur innom servern idag GT: xYz BeniZz Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Faen, er det du som er xYz BeniZz? Du ligger på vennelista mi, og jeg har lurt på hvem i helvete du er Hadde du et annet d.no-nick før? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Ja hadde det for leeeenge sia x) Husket jeg hostet noe mw2 eller mw greier for leeeeenge siden Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Har fått leigd tenar no, den heitter enkelt å greitt "Blasty Trasty's". Eg har lagt dei eg spelar fast med på VIP lista, og vegrar meg ikkje for å kaste ut folk når me er ein squad som skal inn å spele. Forutanom det er Dykk hjarteleg velkomne å spele :-) 0/24 spillere:-( Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Kan bli med å spille senere i kveld - Kaptein Arne er nicket. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Synest eg såg nokre kjende gamertags innom igår kveld. Moro. Me var 9 mann som spelte ilag igår - så det vart litt flytting på folk for at me skulle koma på lag med kvarandre. Så eg lyt berre beklage til dei som fekk opp "killed by admin" Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Neeee-ei, kan ikke huske det, annet enn at jeg byttet lag mellom to runder. Da ble det jo straks morosamere å drepe de man diskuterer med til vanlig Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Mener da vitterlig at jeg og Trasti ga deg og helikopteret ditt et ublidt møte med asfalten? .. før laget ditt, for å si det på en sømmelig måte, kludret med rumpene våre 2 runder på rad.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå