Snurreleif Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Linken jeg leste påsto det motsatte, sec. http://www.xbox360cheats.com/blog/confirmed-flashlight-and-irnv-nerfs-not-in-bf3-patch/ Endret 5. januar 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Irnv er dårligere syns jeg da men. Men lyset ble ikke nerfet garantert Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Tar alt for lang tid med patches. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Begynner å bli lei av "Back to Karkand". Gief more BF2-maps! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Prøvde meg frem litt med IRNV, men jeg synes det funka best på kort avstand i mørtke områder. Ellers er det ACOG på LMG'en min anytime.. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 er det bare hos meg eller lagger det sykt om dagen? i går poppet en tanks! ut i eksistens rett foran meg... fant ut at det var på tide å gi seg... Lenke til kommentar
ReZLA Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 er det bare hos meg eller lagger det sykt om dagen? i går poppet en tanks! ut i eksistens rett foran meg... fant ut at det var på tide å gi seg... Funker fint hos meg. Forresten; visst noen vil spille sammen med meg på xbox, så add Gilberg! -ReZ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) er det bare hos meg eller lagger det sykt om dagen? i går poppet en tanks! ut i eksistens rett foran meg... fant ut at det var på tide å gi seg... Opplevde for første gang et ganske heftig drop i FPS i dag, på Wake Island. Det ble så hakkete at det var nesten umulig å spille. Det morsomme var at jeg likevel greide å drepe 4-5 fiender før runden var over. :!: Edit: Kan legge til at det var på PS3 tidligere i kveld. Endret 7. januar 2012 av lokeland Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Noen som sliter med å få inn flere på samme lag, eller som har et godt tips. Hvis vi er noen kompiser som skal spille så kommer vi ofte på forkjellig lag. Dette selv om vi er i lobbyen sammen og prøver å gå inn. Noen som har forslag til hvordan vi kan havne på samme lag og i samme squad? Lenke til kommentar
SkjelveN Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Dette slit vi også med, men hvis når neste map kommer, og hvis folk leaver, så bytter den ihvertfall lag automatisk. Du kan prøve å bruke serverlist, med 15 spillere. Da bør det gå enklere. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Et lite problem, spiller bf3 på Xbox. Og tenkte jeg skulle spille igjennom singel player delen, men hver gang jeg sitter å spiller, så kommer det brått svart skjem og jeg kommer tilbake på hovedmenyen og får ergrer melding, mistet kontakt med ea server eller noe slikt. Spiller jeg multiplayer går alt bra. Flere som opplever dette? Jeg får altså ikke spilt singelplayer over hode. Kommer aldri videre, noen ganger får jeg spilt lengre enn andre, men maks 5min Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Begynner å bli lei av "Back to Karkand". Gief more BF2-maps! Heller helt nye maps. Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Et lite problem, spiller bf3 på Xbox. Og tenkte jeg skulle spille igjennom singel player delen, men hver gang jeg sitter å spiller, så kommer det brått svart skjem og jeg kommer tilbake på hovedmenyen og får ergrer melding, mistet kontakt med ea server eller noe slikt. Spiller jeg multiplayer går alt bra. Flere som opplever dette? Jeg får altså ikke spilt singelplayer over hode. Kommer aldri videre, noen ganger får jeg spilt lengre enn andre, men maks 5min Hvilken CD har du i? Det er en CD for singelplayer og en CD for multiplayer og COOP. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Har cd for singelplayer i når jeg skal spille singelplayer. Den måneden spillet kom ut, så spilte jeg ca 2t på singelplayer delen, og siden det har jeg kun spilt multiplayer, helt til et par dager nå. Som jeg har prøvd singelplayer, men får ikke spilt, kommer inn på oppdraget og sånn, og får gått noen skritt, så hopper den tilbake til hovedmenyen i spillet, og jeg får opp, ea server error. Men er logget inn i battlelog ser jeg uansett når den hopper til hovedmenyen. Flere som opplever dette, hva kan man gjøre? Er feilen kun hos meg, kan dere f.eks gå inn å spille singelplayer en stund å se om det funker? Lenke til kommentar
ReZLA Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Flere som har problemer med at de mister kontakten med EA og blir kastet ut av matchen i dag? Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Ikke bare idag, det skjer til meg nesten hver dag dessverre. Kan være stabilt i mange mange timer før jeg plutselig mister kontakten med EA, men det som nesten irriterer meg like mye som å miste kontakten med EA, er at det bare er å koble seg til den samme runden bare sekunder etterpå. Så det virker ikke som om det er nettlinjen min som har en fæl dag heller, men at det ligger noe mer bak problemet. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Begynner å bli lei av "Back to Karkand". Gief more BF2-maps! Heller helt nye maps. Støtter heller den. Syns heller ikke BF2 mapsene er så fete på konsoll. Men er ikke gått lei av å spille dem på PC. Aldri Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Fordi det på pc er my...vent, skal ikke engang starte denne diskusjonen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Storkoser meg med BtK-mapene på PS3 og tror nok jeg kommer til å gjøre det i lang tid fremover. Til tross for at jeg i utgangspunktet er en PC-gamer tror jeg faktisk jeg aldri kommer til å spille BF3 på PC, til tross for større servere/maps. Men hver sin smak.. Endret 10. januar 2012 av lokeland Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg liker å spille bf3 på konsoll, men synes man finner de store "only in battlefield" studene mer på pc dessverre :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå