theGunner76 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Sliter litt jeg... spiller for det meste conquest på ps3, men skjønner lite... Skjønner at squaden min "er grønn" og at man helst bør holde seg til det objectiv'et som har samme bokstav som squaden, men det er jo ingen som gjør dette. Blir som oftest springende alene fra objective til objective ettersom de blir tatt av det andre laget. Når squadleader ikke setter target, noe som sjelden blir gjort og vanskelig å oppdage når det først er gjort, blir jo squad meningsløst? Dessuten får man 500p for å vinne kampen, mens man får 450-500p for hver gang man tar objective. Synes dette oppfordrer til rambo taktikk. Om ett lag holder objective og hverken mister eller forlater det vil man få svært lite poeng i forhold å prøve å ta ett annet objective? Ta A og B eller C og D, og så holder du deg i område rundt der. Da vil squadet ditt spawna på deg nært et objekt som dere har, og dermed vil dere holde disse mye lettere. Så gjelder det å ha noen på laget som løper etter de to andre objektene. Veldig sjelden jeg havner i et lag der squadene opererer på "sitt" objekt. Mye pga poengfordelingen der folk er ute etter å ranke fortest mulig og alle blir springende fra objekt til objekt for å sanke poeng... Dice burde gjort noe med dette synes jeg Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Er jo det som er poenget med spillet, å sprenge objekt for objekt? Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Sliter litt jeg... spiller for det meste conquest på ps3, men skjønner lite... Skjønner at squaden min "er grønn" og at man helst bør holde seg til det objectiv'et som har samme bokstav som squaden, men det er jo ingen som gjør dette. Blir som oftest springende alene fra objective til objective ettersom de blir tatt av det andre laget. Når squadleader ikke setter target, noe som sjelden blir gjort og vanskelig å oppdage når det først er gjort, blir jo squad meningsløst? Dessuten får man 500p for å vinne kampen, mens man får 450-500p for hver gang man tar objective. Synes dette oppfordrer til rambo taktikk. Om ett lag holder objective og hverken mister eller forlater det vil man få svært lite poeng i forhold å prøve å ta ett annet objective? Ta A og B eller C og D, og så holder du deg i område rundt der. Da vil squadet ditt spawna på deg nært et objekt som dere har, og dermed vil dere holde disse mye lettere. Så gjelder det å ha noen på laget som løper etter de to andre objektene. Veldig sjelden jeg havner i et lag der squadene opererer på "sitt" objekt. Mye pga poengfordelingen der folk er ute etter å ranke fortest mulig og alle blir springende fra objekt til objekt for å sanke poeng... Dice burde gjort noe med dette synes jeg Jeg skjønner hva du mener, det kan ha noe med at på konsoll, kan noen av mappene være litt for store, ettersom det "bare" finnes 12 fiender og det kan bli litt lite konfrontasjoner noen ganger. Lite som kan gjøres med dette uten at de må endre hele gamemoden tror jeg. Bortsett fra å minske mappene, og det er jeg ihvertfall imot. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Du har nok rett i det Mats. En annen ting som er litt små irriterende er at etter jeg kjøpte og installerte "back to K" er det mye mindre variasjon i brettene som blir valgt. Spilte en kveld der det utelukkende ble brett fra den pakka om og om igjen. En annen kveld hadde vi samme brett tre ganger på rad!? Kunne selvfølgelig ha gått ut og valgt brett selv, men synes det er greit å følge team/squad for å opparbeide samarbeid... Får vel bare legge irritasjonen til side og nyte spillet som det er Når lagres stats'n forresten? I og med det ikke er mulig å gå tilbake til hovedmeny før et spill har begynt, regner jeg med det er når det nye brettet loades (der står det faktisk "saving" ) Ganske teit å ikke kunne gå ut når runden er ferdig Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Stats blir nok lagret med engang runden er ferdigspilt, jeg får iallefall opp battlelog med engang runden er ferdig. Og ja, det mangler en knapp hvor man kan velge å gå til menyen når man venter på ny runde. Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Stats blir nok lagret med engang runden er ferdigspilt, jeg får iallefall opp battlelog med engang runden er ferdig. Og ja, det mangler en knapp hvor man kan velge å gå til menyen når man venter på ny runde. Var ikke mulig å gå ut av game på BC2 heller. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 True that, savner det fortsatt noen ganger. Hvis jeg ikke velger "avslutt spill" fra ps menyen, blir jeg stort sett bare sittende å spille den ene siste runden. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Kjøpte meg BF3 forleden, har spilt BFBC2 en del i tillegg til 1943. Jævlig kule spill, og nå med 3'ern har jeg funnet meg godt til rette som support. Elsker det å stå i enden av en lang trasé, pøse på med skudd for å pinne motstanderne mens lagkameratene mine stormer, fullt utrustet med kuler fra mine ammobokser. Er ikke verdens beste, men jeg øker nivået mitt.. Noen kamper er jeg helt konge, andre ganger spiller jeg som en ape i syrerus - men jeg digger spillet og uforutsigbarheten!! Håper Dice legger til funksjonen for å kunne spille samme map om igjen. Ser at flere av de jeg spiller med quitter etter å ha spilt på kart de har vært ganske gode i så det er neppe tilfeldig. Hadde også vært greit å kunne si til seg selv "I kveld skal jeg utelukkende være jagerpilot f.eks og da ha en server som kun har brettene med fly på etc.. Noen som vet åssen dette ligger an? Bare å adde meg, for øvrig, er med når jeg kan Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 men jeg digger spillet og uforutsigbarheten!! Håper Dice legger til funksjonen for å kunne spille samme map om igjen. Ser at flere av de jeg spiller med quitter etter å ha spilt på kart de har vært ganske gode i så det er neppe tilfeldig. Hadde også vært greit å kunne si til seg selv "I kveld skal jeg utelukkende være jagerpilot f.eks og da ha en server som kun har brettene med fly på etc.. Noen som vet åssen dette ligger an? Bare å adde meg, for øvrig, er med når jeg kan Absolutt, det at du aldri vet hva som befinner seg rundt hjørnet gjør at spillet blir underholdende. Jeg ville tro DICE er klar over mye som burde bli forbedret, de følger vertfall med BF3 fellesskapet så vi vil nok se mye snacks i fremtidige oppdateringer Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Har spilt snart en uke, da jeg kjøpte dette til ps3 i romjulen. Det er helt rått. Likte også de jetene, men de er veldig vanskelig å manøvrere når man ikke er vandt til de. Det var dog lettere enn på PC. Hadde vært gøy om det ble satt opp servere der alle brukte jetter, og det var 4+ mot hverandre. På begynnelsen har man bare en mg, og det er veldig vanskelig å få poeng.. da kunne jo det være en måte å ranke opp litt fortere på. Selv har jeg brukt ca. 55 min sammenlagt i jet, men ikke fått mer enn 4 kills. Trenger 190 poeng til for å unlocke raketter, men ser ut som om det kan ta sin tid. Savner litt at det ikke er mulig å skrive eller snakke sammen, foruten å sende melding på psn. Har selv ikke mic, og ser ikke ut som om det er så mange andre som har det heller. Må vel bruke skype eller lignende. Lenke til kommentar
SkjelveN Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Noen som vil game litt i kveld/natt og ellers? Xbox live; Skjelven http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/SkjelveN/stats/363317626/xbox/ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Kommer an på våpenet, men generelt får man det alt for fort. Flashlight burde vært nerfed for lenge siden. Uansett, går du til Battlelog og går til oversikten over våpen kan du gå inn på hvert våpen og se hvor mange kills som må til for å få de diverse unlockene. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Kommer an på våpenet, men generelt får man det alt for fort. Flashlight burde vært nerfed for lenge siden. Uansett, går du til Battlelog og går til oversikten over våpen kan du gå inn på hvert våpen og se hvor mange kills som må til for å få de diverse unlockene. Flashlight ble vel så vidt jeg vet nerfet i en patch rett før B2K. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Nei det ble den ikke Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Intensiteten på lyset skulle da bli mindre? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Den eneste fordelen jeg ser ved flashlight er noobs som camper, lar være å slå av flaslighten og dermed avslører posisjonen sin. Edit: Snurreleif: Isåfall ikke nok (spiller for øvrig på PS3). Synes uansett de kan ha fjerning av claymore i TDM som neste prosjekt. Færre og færre bruker flashlight uansett. Endret 5. januar 2012 av lokeland Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Lyset på mine teammates som blendet meg i hele går sier det motsatte:(. Ende like fælt Såvidt jeg vet har kun pc fått det Endret 5. januar 2012 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ser det nå at det ble utelatt, sammen med IRNV nerfen, my bad. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 IRNV er vel nerfa på konsoll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå