Christoffero89 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Merker det nå og da. Spessielt i kjøretøy og når det skjer mye. Irriterende. Vet ikke om det er bf3 feil eller ps3 feil. Dog står det noe om det her http://www.gamersmint.com/ps3-version-of-battlefield-3-can-drop-frames-significantly Rare og er at om vi tar gulf of oman på conqest via quick play får vi ikke jets men tar vi å velger server selv får vi jets:s Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Noen andre som har problemer med at man spawner uten våpen? Brukte nettopp support, og spawnet 5 ganger uten våpen før kampen var ferdig... EDIT: Og nå vil ikke PS3-en lese blu-ray discer lenger. Og dette kommer dagen etter en problemfull nedlasting av b2k? Jadda, DICE har føkkings ødelagt PS3-en min. Endret 7. desember 2011 av MækkTævvish Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ødelagt blueray er dessverre et relativt vanlig problem med PS3, har skjedd med meg tre ganger oppigjennom årene, så jeg tror Dice er frikjent på denne... Lenke til kommentar
jackoksen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Noen andre som sliter med at de må bytte våpen for hver gang de bytter fra RUS til US og tilbake? Vil så veldig gjerne starte kampene med M9 suppressedm men da må jeg bytte hver gang. Lite problem egentlig, men noe frustrerende Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Blir aldri lei av bf2 bretta ..bare litt synd at det kan være såpass fps lagg på oman og strike Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Merker det noe på wake Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Driiiiver meg gal at de har to versjoner av B2K kartene, et bittelite et uten noen fly og helis, og et stort ordentlig et med jets helis apc tanks osv. Kommer ALLTID inn på det småe >.< Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Opplever fortsatt en del korte grønne "flash" over hele skjermen! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Me too av og til Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hva er forskjellen på vanlige våpen og russian accuired? Har prøvd å google. Er det noen forskjell i specs? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Bare at du kan bruker de som US. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Noen ganger når jeg angriper ett flagg i conquestså får jeg poeng for attack order. Eller det kan være defend order. Hvordan setter man attack eller defend order? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Select knappen. Mekun team leader får gjort det Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Du får også poeng som squad leader hvis noen i squaden din angriper/forsvarer det aktuelle området du har markert. Så det er en win-win situasjon å "spotte" området hvor du har flest folk fra squaden din, for deres og din (som leader) skyld. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Spotter område på samme måte som man spotter folk da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jupp, bare ha "crosshair" på ikonet for plassen/området de skal angripe/forsvare. Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Noen som vet om "do you want to join a squad" valget på loading screen er fjernet i xbox versjonen etter siste oppdatering? Var prat om at utvikler skulle fjerne det Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Den er der. Var ikke snakk om å fjerne den. Men de fjernet den join squad i spillet da Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Bare meg som begynner å bli lei BF3 på konsoll? Kan være at jeg prøvde det på pc her om dagen, og siden har det ikke blitt like morsomt å spille 12v12 på konsoll ;< Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Av en eller annen merkelig grunn, så virker det som grand bazzar krever mindre av ps3! Har aldri opplevd noe som helst fps drops på det brette, til tross for at dette er en av de brettene det kan bli mest intenst på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå