dan83 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Wohoo,nå laster jeg ned back to karkand pakken! Men trodde den kom ut i morgen egentlig? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Wohoo,nå laster jeg ned back to karkand pakken! Men trodde den kom ut i morgen egentlig? Har sittet å spilt i mange timer. Nostalgi!! Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Wohoo,nå laster jeg ned back to karkand pakken! Men trodde den kom ut i morgen egentlig? Har sittet å spilt i mange timer. Nostalgi!! Lever de gamle brettene opp til forventningene? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Gulf of omasvikter. Kun pc brukerne får helis og jets der. Vi får kun jets på wake island:(. Ellers ganske bra:) Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Gulf of omasvikter. Kun pc brukerne får helis og jets der. Vi får kun jets på wake island:(. Ellers ganske bra:) Søren, burde i det minste hatt helli på gulf of oman, som var mitt favoritt brett, sammen med strike at karkand, på bf2:/ Er flaggene spredt helt likt som på bf2? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) hmm..noe galt med server broesern? Finnner meget få servere med back to karkand bretta? Og de jeg finner, er jo bare fulle! Umulig å komme inn jo! ...faen, den server browsert funker elendig, viser at det er 10 spillere, allikevel så får jeg beskjed om at servern er full! Noe annet som er irriterende, er at grand bazar serverne kommer opp, når man kun søker på back to karkand bretta! Endret 6. desember 2011 av dan83 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Serverbrowser er fucked. D må ta quick game. Går du inn på noe i browseren får du ikke det mappet du vil ha Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 kom inn på en strik at karkand server;) Haha, føles merkelig ut å spille dette brettet med bf3 grafikk! Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Svarte, snart sender jeg inn klage til dice om at de må få noen servere som er dedikert til kun ETT brett! ..begynner jeg seriøst å bli dritt lei her! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Kan du ikke bare gjøre det i stedet for å spre eder og galle her inne? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Gulf of omasvikter. Kun pc brukerne får helis og jets der. Vi får kun jets på wake island:(. Ellers ganske bra:) Oman har jets og helli, bare ikke på rush;) Brette virker stort, så ser bra ut dette her=) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Spilte det på conquest og var ingen jets der Edit: nå var jetsene der, må ha vært serverfeil som gjorde slik at de ikke var der tidligere i dag Endret 6. desember 2011 av Christoffero89 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 virker som det er veldig få tickets på back to karkand bretta, omgangene blir for fort ferdige!? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Skaff deg en brukbar PC Det gjorde jeg, gadd ikke Xbox 360 mer.. FpS på PC og bilspill osv på Xbox Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Dan: Opplever du mye fps drop på back to karkan som jeg gjør? Hardt å spille heli på wake island og mer. Mye bugs og. Kan kun få fulle brett med serverlista. Tar jeg quick game får jeg mindre brett uten heli og fly:s Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Dan: Opplever du mye fps drop på back to karkan som jeg gjør? Hardt å spille heli på wake island og mer. Mye bugs og. Kan kun få fulle brett med serverlista. Tar jeg quick game får jeg mindre brett uten heli og fly:s Har ikke fått spilt strike at karkand så mye enda, men har opplevd en del fps lag på gulf of oman;) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Andre sier de ikke har det. Er det mulig vi begge har deffekte maskiner? Ekkelt å kjøre vil under frames droppinga. Fant dette på nett: http://www.gamersmint.com/ps3-version-of-battlefield-3-can-drop-frames-significantly Lenke til kommentar
Blax Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Vi hadde bra squad i sta Christoffero Knuste alle. Det var skikkelig lagg på slutten av det ene mappet.. kjiipt Edit: glemte av å skrive lagg Endret 7. desember 2011 av Blax Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Vi hadde bra squad i sta Christoffero Knuste alle. Det var skikkelig på slutten av det ene mappet.. kjiipt Ja. Koste meg:). Merket du noe frame dropp:/ hakking under rundene? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ja mest på slutten på det nest siste gamet. Da var det så og si umulig å aime.. Merket ikke så mye underveis, kanskje av og til i et par sekunder liksom. Har du problemer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå