blcmn Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Sier seg selv. Når maskinen går varm klarer den ikke yte som den skal. Min erfaring er at det fører til grønn flimring, hakking og at spillet låser seg. Men da har PS3'n stått på ganske lenge. Håper på fiks til chatten også Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Spilt halvtime og slikt skjer:/ Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Dette var artig: Jeg har litt sans for a forsøke skyte ned helikoptre med TOW ^^ Vel, har kun greid å treffe kun en gang da, men da på lang avstand mot et helikopter i bevegelse tvers foran av deg. Endret 23. november 2011 av Decoman Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) En del merkelige ting dice har gjort med dette spillet må jeg si; -jagerfly som letter alt for raskt og starter på en vei(kharg island) eller grusvei(caspian boarder)! wtf -vannet er ALT for blankt, ser urealistisk ut hvis du spørr meg -stemme skuespillet er veldig dårlig stort sett, spesielt hos russerne Mange bryr seg sikkert ikke så mye om slike små ting, men for min del, så går dette på helhets inntrykket av spillet og jeg syntes slike "detaljer" er meget viktig;) ..kan lage en lang liste, men det meste er nevnt flere ganger her inne fra føra, så orker ikke! Og jeg tror jeg vurdere å legge spille på hylle frem til de kommer med noen dedikerte servere, for jeg er ærlig talt dritt lei denne skiftinga mellom maps!:/ Endret 23. november 2011 av dan83 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 -stemme skuespillet er veldig dårlig stort sett, spesielt hos russerne Jeg tror du kan endre til russian i options, men da snakker visst begge sider russisk. Prty wierd. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Og jeg tror jeg vurdere å legge spille på hylle frem til de kommer med noen dedikerte servere, for jeg er ærlig talt dritt lei denne skiftinga mellom maps!:/ Ja skjønner f* ikke greia... Blir på en måte presset til å spille gjennom alle mappene. Jeg syns ikke alle er bra, derfor burde jeg (som har kjøpt spillet ffs) kunne velge hvilket map jeg vil spille. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Fps blir seriøst litt for lav innimellom på ps3, tror dice har kjørt maskinen litt for hardt! Er ikke akkurat noe smooth opplevelse! Tipper xbox folka er mere heldig der, som alltid? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Så du opplever det samme som meg at det hakker no grusomt av og til der det skjer mye? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Så du opplever det samme som meg at det hakker no grusomt av og til der det skjer mye? [/quot Er ikke ren hakking, men ting går litt tregt pgr av lav fps:/ Er nok ikke noe galt, er bare spillet som krever litt for mye til at ps3 takler det, dessverre! Xbox har alltid har mere stabil fps på multiplatform spill, så er ikke umulig ting er litt smoothere på xbox 360! Men til gjengjeld, så skal visst nok ps3 versjonen har litt bedre lyseffekter;) Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 ..men skal nevnes at det er noen brett ps3 sliter mere på en andre! Har opplevd lavest fps på caspian boarder og scene crossing, hvis det blir veldig intenst! Og chris; tror nok ikke det er noe galt med din ps3, er bare slik det er! Maskinen er tross alt 5-6 år gammel og bf3 krever mye! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Siter med hakkignen også på helikoptre spessielt caspian border. Men fly går greit . Får se hva jeg gjør. Samco: nevnte ring of death før du trollet om ps3 hardware... Jeg er dog ikke fanboy da jeg har hatt ps3 under et år og en 360 siden lanseringen og har planer om å kjøpe xbox 720? Eller hva de kaller den når den kommer. Kjøper det som kommer først og virker best Lenke til kommentar
jackoksen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 En del merkelige ting dice har gjort med dette spillet må jeg si; -jagerfly som letter alt for raskt og starter på en vei(kharg island) eller grusvei(caspian boarder)! wtf -vannet er ALT for blankt, ser urealistisk ut hvis du spørr meg -stemme skuespillet er veldig dårlig stort sett, spesielt hos russerne Mange bryr seg sikkert ikke så mye om slike små ting, men for min del, så går dette på helhets inntrykket av spillet og jeg syntes slike "detaljer" er meget viktig;) ..kan lage en lang liste, men det meste er nevnt flere ganger her inne fra føra, så orker ikke! Og jeg tror jeg vurdere å legge spille på hylle frem til de kommer med noen dedikerte servere, for jeg er ærlig talt dritt lei denne skiftinga mellom maps!:/ Bruker deg bare som eksempel, beklager det altså - du er bare så utrolig representativ for syterne her inne "Flyene er for raske" "Flyene er for seine" "Jeg dør hele tiden" "Jeg dør aldri" "Vannet er for vått" "Himmelen er for langt vekke" "Operation Metro var ikke sånn på film" "Rambo er ikke med" "Chuck Norris er alt for god" - BUHU Spillet er NYYYDELIG! Spilte MW2 tidligere men ble aldri helt overbevist. BF3 derimot var fett fra første stund i mine øyne. Mye som ikke er "realistisk", men dette er ikke en faktisk bakkeoperasjon i Helmand provinsen i Afghanistan. DET ER ET FØKKINGS SPILL!!! Spillbarheten er fantastisk, og det er et multiplayerspill med stooooor variasjon. Er selv ingeniør for det meste, og koser meg med bazooka og miner, kjører tanks som Rommel, og loker rundt som en annen n00b. Eneste jeg "savner" er å spille i en skikkelig squad til tider. Mange som ikke helt er med på hvor mye bedre ting kan bli i squad desverre. Om noen er keen på å spille med en halvgod kar seint i 20 årene er det bare å adde meg på x360: jhackzor. Ellers vil jeg bare oppfordre alle på x360 til å spotte, samarbeide, og EIE alle de jævla sytepavene her inne. Snakkes ved den Kaspiske grensa! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Merker det ikke er mer enn 15-30 FPS variabelt på Xbox 360 også... Spesielt når det skjer mye på en gang kan FPSen gå under 10, og alt hakker noe helt forjævelig. Hadde vært kult å spilt det på PC i steden, men da koster det meg 5000 kr å oppgradere den for å dra BF:3... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Merker hakking selv under veldig intense situasjoner. Mye folk, mye skyting, og RPG spam fører ofte til litt lagg. (Xbox 360) Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Syntes jeg det er på tide at de fikser lyd buggen! Kjedelig når lyden til tider forsvinner helt eller delvis:/ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ja:(. Skjer jo nesten hver runde:p Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Den neste som drar i gang ein "PS3 er bedre enn Xbox"- eller "Xbox er bedre enn PS3"-diskusjon får seg ein smekk på lanken. Diskusjon rundt det tekniske til spelet er sjølvsagt greit, men denne "konsollen min er sterkere enn konsollen din"-haldningen enkelte her inne har er eg mektig lei.Om ein brukar skriv om sine problem med BF3 på den eine av konsollane betyr det ikkje at ein skal gulpa opp ein "Alt fungerer supert på min konsoll. Du valgte nok feil gitt!" Det er fullstendig irrelevant og skapar kun irritasjon. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ps3: Jeg og monzilla spiller regelmessig selv og har 1 fast plass ledig samt 2 reserrveplasser i squaden vår. Vi søker derofr folk som faller innenfor disse kategoriene: . Det vi ser etter er - en som spiller på lag med oss - en som er lett å snakke med - ikke være alt for dårlig i spillet - en som har tilgang til god mic hele tiden, helst headsett. Vi kommuniserer via skype - du spiller assult, support eller enginer. Vi vil ikke ha flere reecon spillere Har du ønske om å være med ta kontakt på pm:) Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ps3: Jeg og monzilla spiller regelmessig selv og har 1 fast plass ledig samt 2 reserrveplasser i squaden vår. Vi søker derofr folk som faller innenfor disse kategoriene: . Det vi ser etter er - en som spiller på lag med oss - en som er lett å snakke med - ikke være alt for dårlig i spillet - en som har tilgang til god mic hele tiden, helst headsett. Vi kommuniserer via skype - du spiller assult, support eller enginer. Vi vil ikke ha flere reecon spillere Har du ønske om å være med ta kontakt på pm:) skulle gjerne spilt med dere jeg, men har ikke headsett og spiller oftest på hardcore servere Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Du er velkommen til å spille med oss eløers men squad members må kunne snakke via skype:). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå