Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hender også at fps blir litt for lav, i hvertfall på ps3!

Enig, og når ps3 blir litt varm så begynner det p hakke der det skjer mye:(. Hva heter du på ps?

ornata83

spiller mest rush egentlig, hardcore!

Men hender jeg spiller en del rush på normale servere også og en sjelden gang qounqest;)

Egentlig så var jeg litt imot rush, siden jeg er vant med bf2, men har forstått at rush absolutt funker best på konsoll, spesielt på de store bretta;)

Lenke til kommentar

Rart at plutselig en rakett fra fly tar ned et chopper plutselig :hmm: Må da være noen drøye oppgraderinger..

Guided Misslie mest sannsynlig, insta kill når den lockes på kjøretøy.

Ja snakker vi overpowered? Pokker så irriterende at choppers er blitt dubbet ned mens jets og anti-air er makset..

Lenke til kommentar

Nei, er da ikke overpowret? En rakett på ekte er jo nokk. Denne er jo vesentlig kraftigere en heatseekers men ikke alltid man får brukt den

Ok men 4 raketter fra et chopper på en bakkesoldat er ikke nok? Prøver bare å få frem hvor ubalansert spillet er på dette området. Til og med skudd fra gunner på infanteri krever masse skudd og er overhodet ikke "ekte"...

Lenke til kommentar

Er det flere som opplever småhakking når set skjer mye når ps3 begynner å bli litt varm?

Det er nok ikke varmen som er grunnen, men hardwaren.

Dagens konsoller presses med Battlefield 3, derfor kan man oppleve lav FPS hvis det skjer mye.

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...