lokeland Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Det er helt utrolig at slik info ikke finnes i manualen... Takk gud for internett, da jeg lærte jeg noe i dag også! Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 faen, blir aldri vant til følsomheten på ps3, jævla køddent! Sikkert mye bedre på pc med mus Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Er veldig viktig å få stilt inn skikkelig på sensitivity i options. Prøv deg frem til du finner noe du liker! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Bah, merker vi på kosnoll havner litt utenfor med kun 12 mot 12 og maks 300 tickets, 4 flagg i Conquest osv, osv... Grafikken synes jeg faktisk er fin nok. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Enig. Så på en kompis (Som riktignok sugde, så det var irriterende) MEN så sjalu jeg ble da jeg så hvor mange spillere det faktisk var og hvor fin grafikken var. Og større maps, ikke minst. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Virker som dice har vært litt for glad i å legge til vær effekter på de fleste bretta! Syntes det innimellom er litt overdrivet med tåke og vind/støv! Vanskelig å se fienden innimellom:/ Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 hender også at fps blir litt for lav, i hvertfall på ps3! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 hender også at fps blir litt for lav, i hvertfall på ps3! Enig, og når ps3 blir litt varm så begynner det p hakke der det skjer mye:(. Hva heter du på ps? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 hender også at fps blir litt for lav, i hvertfall på ps3! Enig, og når ps3 blir litt varm så begynner det p hakke der det skjer mye:(. Hva heter du på ps? ornata83 spiller mest rush egentlig, hardcore! Men hender jeg spiller en del rush på normale servere også og en sjelden gang qounqest;) Egentlig så var jeg litt imot rush, siden jeg er vant med bf2, men har forstått at rush absolutt funker best på konsoll, spesielt på de store bretta;) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Noen her som spiller på X360, er seriøse, og ønsker et godt samarbeid i squad? Add meg, GT: Vertical11 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Samme spillertype som over: Xbox 360, seriøs og oppdrag orientert. Rush eller Conquest: tGSiNtensimilla Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Rart at plutselig en rakett fra fly tar ned et chopper plutselig Må da være noen drøye oppgraderinger.. Guided Misslie mest sannsynlig, insta kill når den lockes på kjøretøy. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Rart at plutselig en rakett fra fly tar ned et chopper plutselig Må da være noen drøye oppgraderinger.. Guided Misslie mest sannsynlig, insta kill når den lockes på kjøretøy. Ja snakker vi overpowered? Pokker så irriterende at choppers er blitt dubbet ned mens jets og anti-air er makset.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Nei, er da ikke overpowret? En rakett på ekte er jo nokk. Denne er jo vesentlig kraftigere en heatseekers men ikke alltid man får brukt den Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Nei, er da ikke overpowret? En rakett på ekte er jo nokk. Denne er jo vesentlig kraftigere en heatseekers men ikke alltid man får brukt den Ok men 4 raketter fra et chopper på en bakkesoldat er ikke nok? Prøver bare å få frem hvor ubalansert spillet er på dette området. Til og med skudd fra gunner på infanteri krever masse skudd og er overhodet ikke "ekte"... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Heller balansert enn ekte. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Er det flere som opplever småhakking når set skjer mye når ps3 begynner å bli litt varm? Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Er det flere som opplever småhakking når set skjer mye når ps3 begynner å bli litt varm? Det er nok ikke varmen som er grunnen, men hardwaren. Dagens konsoller presses med Battlefield 3, derfor kan man oppleve lav FPS hvis det skjer mye. Endret 21. november 2011 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Ikkje opplevd det enda nei Btw, add meg på PSN: Pop-fiske Er ute etter godt lagarbeid - både seriøst og useriøst :!: Spela for det meste Conquest Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Adder seg. Etterpå! Vi spilte tidligere mener jeg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå