Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynt å gå lei 9 baner, det er en drawback med spillet at de ikke klarer å gi oss mer enn 9 baner når de har jobbet på det så lenge.. Savner også ett snømap faktisk. Når kommer Back to Karkand? Iom at jeg merker at folk jeg spiller med har allerede falt litt av pga spillet ikke ga så mye som det burde ha gjort etter så mange år i utvikling. Jeg skjønner at tiden har gått mye med på motoren, men de må da kunne gi oss litt flere maps? Synd at ett så godt spill skal få svi litt på antallet spillere pga antall maps og litt for lite variasjon. Man gjør spillet til hva man vil, og man kan gjøre mye forskjellig. Jeg merker akkurat hva vi så på konsoll i BFBC2. Etter klokken har passert 12 i Europa, er serverne ikke lenger 12v12.

Og merker en tendens til at det så og si aldri er jevnspilt i BF3.

Back to Karkand kommer en gang i desember og skal inneholde de mest spillte mappene fra BF2:

- Karkand

- Gulf of Oman

- Sharqi

Mulig det var et til, men husker kun disse fra traileren.

Og da er vi oppe i 13 med Wake Island. Spillet burde startet med minst 13 maps, om BF3 skal på sikt ha en lang levetid og ikke være noe folk går lei av etter 8-10 måneder. Var jo det DICE selv sa de siktet på med dette spillet.

Hvor mange maps var det på BC2? Var vel 10-12? Kan tenke meg at BF3 blir utvidet med 4 nye map ut i våren eller noe, og så 4 nye til sommeren.

Håper de pøser ut iallefall enda en map pack i løpet av første kvartal 2012. BFBC2 var bare ment som underholdning mens vi alle ventet på dette spillet. Så dette bør ha mer maps om det skal leve lenge. Det er alt jeg sier. BF3 er potensielt det FPS spillet jeg har hatt det gøyest med i starten, og håper de klarer å mate oss med nye ting og holde oss interessert.

Er helt enig. Syns dette spillet burde begynt med minst 12-14 maps, og så utvida det til 20 i løpet av våren. Syns også spillet er alt for uferdig. Får bare håpe Dice kommer med en 2gibabytes patch, hvor de fikser de så mange feilene.

BTW: Irriterer meg at du har kjøpt Xbox. Husker de gode tidene da vi hadde diskusjoner over mic og da vi spilte med Erik. Du snakket jo om å kjøpe xbox da vi spilte Vietnam, men trodde aldri du skulle gjøre ord til handling. Skuff! ohmy.gifsmile.gif

Endret av SixIlluZions
Lenke til kommentar

Viktig å spille Battlefield på riktig konsoll med riktige spillere, Xbox 360 ^^

Jeg har masse venner fra rundt her jeg bor, og spredd rundt i landet som spiller Battlefield nesten hver dag alle sammen. Drit kult! BF skal spilles i squad! Hvis noen har lyst så kan de bare adde meg på vennelista! Kaller meg "tGSiNtensimilla", så er det bare å invite meg til et game og party, så joiner jeg kanskje hvis jeg ikke spiller med noen andre fra før ;)

Føler at jeg begynner å få skikkelig kontroll på Conquest og Rush nå! Kjører på med Assault(medic) stort sett og bytter til Engineer(eksplosiver) hvis det er tanks eller fly i nærheten :) Fokuserer på å ta flagg/bomber fremfor å campe og få mange kills. Får mange kills uansett, dør endel, men scorer sykt mye poeng på spillerstilen min :)

Gleder meg til spillet blir enda bedre med nye maps og bedre servere. Syns det er veldig irriterende med delay på skudd osv, men har blitt vant til det nå.

Lenke til kommentar

Må bare spørre dere folket her inne om noe;

som sagt, så har jeg klaget litt over texture pop ins på ps3 versjonen og har lurt litt på om dere andre erfarer like mye av dette som meg? Spesielt på fienden under kill cam, men er også temmelig ille innimellom ellers mens man feks løper litt for raskt inn på en vegg, bil osv

Begynner å lure om det er mulig at det kan være noe galt med min kopi eller at det skjedde noe rart under installasjonen, eller hva er sjansene for det egentlig?

Ingen andre som opplever det samme? Betyr at det er noe kødd med min ps3 eller bf3 disk da kanskje?

Har også merket at min ps3 jobber ganske kraftig(lager en del sånn loading støy) når jeg kjører spillet?

Lenke til kommentar

Jeg vil da tro at begge konsollversjonene av BF3 sliter med pop-ins, det virker ikke som om flere her tar så på vei som du dog.

Er man i helikopter/fly f.eks merker man det utrolig godt på bakken, samt (som du nevner) når man ser fienden i killcam noen ganger.

Har egentlig ikke så mye imot det, men vill bare ha en slags bekreftelse på at andre opplever det og at det ikke kan ha skjedd noe kødd når jeg instalerte spillet eller noe slikt?=) Men syntes det er temmelig ille til tider, var mye mindre av texture pop in på bc2 syntes jeg!

Lenke til kommentar

Andre som også opplever at det flasher grønt over hele skjermen innimellom?

Opplever så mye kødd når jeg spiller, at jeg seriøst vurderer å kjøpe en ny kopi av spillet for å utelukke at jeg har hatt ekstremt uflaks!

Syntes også min ps3 jobber utrolig hardt når jeg har i disken og virker som alt henger etter når jeg spiller online, både textures og mye annet(mulig det er pgr av serverne?)

Lenke til kommentar

Opplever så mye kødd når jeg spiller, at jeg seriøst vurderer å kjøpe en ny kopi av spillet for å utelukke at jeg har hatt ekstremt uflaks!

Syntes også min ps3 jobber utrolig hardt når jeg har i disken og virker som alt henger etter når jeg spiller online, både textures og mye annet(mulig det er pgr av serverne?)

Jeg har Xbox 360 versjonen av spillet. At det flasher grønt over skjermen merker jeg av og til. Texture pop-ins er det også. Men jeg legger aldri merke til det.. Tror ikke det er noe gale med PS3en din eller spillet.

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar

Opplevde grønn blinking i betaen

Lenke til kommentar

Hei folkens.

Spilte litt bf3 på nett for første gang istad. Og hvordan ser man egentlig forskjell på lagkamerater og fiender? Sliter litt med å se forskjell jeg, mulig det er bare jeg som ikke vet hva jeg skal se på ;)

Lagkameratene har som oftest en blå eller grønn trekant og eventuelt navnet sitt i grønt/blått over hodet sitt. Når du ser en fiende har ikke fienden dette, og hvis du trykker inn select for å "spotte" fienden, kan du se at det dukker opp en oransje trekant over hodet hans. Dessuten kan du være bevisst på om du spiller som USA eller Russland. Man kan som oftest se forskjell på de russiske og de amerikanske soldatene.

---------------------

EDIT: Hell yeah! Er i level 31 nå, altså halvveis til level 45 mtp. score. :new_woot:

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar

Opplever ingen texture pop-ins på min PS3, eneste buggen som irriterer meg er lydbuggen. Slik at den nesten blir borte, hører bare mine egne skudd

hmm...da blir jeg bare enda mere usikker på om det er noe kødd med min kopi av spillet eller eventuelt at det har skjedd noe rart når jeg instalerte det?

Flere som ikke opplever noe texture pop in på ps3?

Lenke til kommentar

Hei folkens.

Spilte litt bf3 på nett for første gang istad. Og hvordan ser man egentlig forskjell på lagkamerater og fiender? Sliter litt med å se forskjell jeg, mulig det er bare jeg som ikke vet hva jeg skal se på ;)

Lagkameratene har som oftest en blå eller grønn trekant og eventuelt navnet sitt i grønt/blått over hodet sitt. Når du ser en fiende har ikke fienden dette, og hvis du trykker inn select for å "spotte" fienden, kan du se at det dukker opp en oransje trekant over hodet hans. Dessuten kan du være bevisst på om du spiller som USA eller Russland. Man kan som oftest se forskjell på de russiske og de amerikanske soldatene.

---------------------

EDIT: Hell yeah! Er i level 31 nå, altså halvveis til level 45 mtp. score. :new_woot:

Takk for nyttig info! Så fiendene har verken navn eller noe over hode? La vel egentlig kanskje merke til det istand når jeg spilte litt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...